TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Annelies
22-9-2012
|
2-11-2011 21:06:47
Hey Vanessa,
ik ben vorige week bij Moderna gaan passen, dus ik weet wel 'iets' maar ook niet alles denk ik :-). De eerlijkheid gebied me om te zeggen dat ik geen enkele 'grotere' maat gezien heb... Dat lag mss ook wel aan de keuze van de kleedjes die ik doorgaf om te passen...de meeste kleedjes die ik gepast heb waren maat 38-40. Wetende dak ik normaal zelf een confectiemaat 40 heb, moet ik wel zeggen dat de meeste kleedjes zelfs bij mij niet toekonden achteraan, de meeste bruidskleedjes tailleren redelijk klein Ik geloof dat ik 1 kleedje aan gehad heb dat een grotere maat was dus dat ze hebben moeten samenspelden achteraan. Zoals ik al zei, veel heb ik er niet gezien, maar je kan misschien altijd eens bellen naar de winkel en vragen of ze een ruime keuze hebben in grotere maten? Wat betreft jouw maat slechts later nemen, de meeste winkels die kleedjes van merken verkopen bestellen niet de stoffen maar het kleedje...Zo werd er voor mij bij Pierre Yves bv een 42 besteld, en die zal dan op mijn lichaam aangepast worden bij een 1ste pas. Ht is het bestellen van het kleedje dat meestal ettelijke maanden in beslag neemt, niet de aanpassingen aan jouw lichaam.
Ik ben de week voordien ook bij Mia Monta geweest, en ik ben er zeker van dat je daar alleszinds meer keuze gaat hebben in kleedjes in 'grotere' maten enkel en alleen al om te passen + het voordeel dat ze daar hebben is dat ze daar een eigen atelier hebben, dus daar kan je wel werken volgens principe: stof bestellen en later pas maten nemen....
Ik volg jouw verhaal, want ben benieuwd!! Groetjes en succes!
A.
|
|
Vanessa
2-6-2012
|
2-11-2011 21:09:50
Goh ik heb daarnet een mal gestuurd, ik had namelijk al een afspraak staan voor 26 november. Maar als ze niks in mijn maat gaan hebben, schiet het niet op natuurlijk. Ik wil echt iets in de stijl van Linea Rafaelli, Jarice of Marilyse.
|
|
Annelies
22-9-2012
|
2-11-2011 21:18:06
Ik denk echt dat je dan beter af bent bij Mia Monta, daar kunnen ze deze kleedjes 'namaken' in hun eigen atelier in de gewenste maat! Maar zoals ik al zei: vraag het toch eerst maar eens na bij Moderna, ik wil hier ook geen dingen zeggen die niet waar zijn, maar ik heb er alleszinds niet veel grote maten gezien (heb dan eerlijk gezegd wel niet in de Marylise collectie gekeken)....
Succes nog! A.
|
|
Sofie
|
3-11-2011 8:55:05
Ik heb er zaterdag een afspraak om te gaan passen, heb maatje 44-46 (na wat zwoegen, hier zijn er al bijna 20 kg af...). Ook hier schrik dat ik nergens in ga geraken!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|