Terug naar overzicht
Hey, wij zijn in september op huwelijksreis naar Bali geweest? Een absolute aanrader! We hadden onze reis geboekt via www.amazinghoneymoon.be Een echte aanrader: alles was tot in de puntjes geregeld, de rondreis was een ideale mix tussen cultuur en rust, we hadden vele kleine extraatjes als massages en dergelijke, de hotels waren subliem, etc Wij waren zeker en vast overtuigd :-) Groetjes, Hanne
Hey sarah,Wij gaan ook op huwelijksreis naar Bali.Wij hebben via www.exclusive-destinations.be geboekt bij het reisbureau bts travel in Antwerpen, zeker een aanrader. Redelijke prijzen en de hotels die in de brochure staan zijn 1 voor 1 pareltjes.We zitten in het hotel The Amala in Seminyak voor 15dagen, persoonlijk heb ik ook nog zitten rondkijken naar excursies.Ik heb nu een nederlandstalige privegids gevonden met prive chauffeur.Daar gaan we nu 5dagen het land met verkennen, we betalen 310euro voor 5dagen prive gids, prive chauffeur, alle inkom en dranken zitten mee in de prijs.We kijken er zeker naar uit :-)groetjes,Joeri en Romain
Wij zijn gaan informeren bij amazing journeys (http://www.amazingjourneys.be/) en die mensen weten echt waarover ze spreken. Ze maken heel je reis volledig op maat en houden rekening met al jouw wensen. Ze zijn waarschijnlijk niet de goedkoopste maar je krijgt een uniek programma. Wat voor ons wel belangrijk is aangezien we geen 2 weken aan het strand willen liggen maar wel verschillende eilanden bezoeken.Zelf zijn we nog aan het twijfelen tussen onze huwelijksreis naar Bali of de centen te investeren in ons toekomstig huisje. Veel succes in ieder geval!
Amazing Journeys en Amazing Honeymoon is hetzelfde :-)Bij ons was het nog Amazing Journeys!Wij hebben ook getwijfeld of we al dan niet ver op huwelijksreis wilden gaan of het geld zouden gebruiken voor ons huisje, maar ik ben super blij dat we de reis nog mee genomen hebben. We willen graag aan kindjes beginnen en dan is het niet meer evident om nog zo ver op reis te gaan :-)Groetejs,Hanne
We zijn ook naar Bali op huwelijksreis geweest. Zeker en vast een aanrader.We hebben geboekt via Go Bali Travel... We zijn er heel tevreden van. Ze houden rekening met de voorkeuren wat jullie willen.Ik weet niet wat jullie willen maar ik zou toch zeker rond trekken en dat je verschillende zaken gezien hebt. Als het kan zou ik jullie ook aanraden voor een chauffeur. Die rijden daar nogal en een bewegwijzering kennen ze daar niet en ze rijden daar links !In ieder geval, veel succes en veel plezier ! Groetjes,Annelies