TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Jili
12-5-2012
|
3-11-2011 10:35:32
Super leuk verslagje om te lezen hoe je je droomjurk gevonden hebt!
Is toch een leuk gevoel hé? :-)
nu afwachten tot de grote dag...
groetjes
|
|
Marjon
20-7-2012
|
3-11-2011 11:37:52
is echt een super gevoel, loop er nog steeds overgelukkig van. Nu wachten tot Maart voor de 1ste pas. Het geeft ook een serieus opgelucht gevoel eenmaal je het vind. Dat is echt een grote zorg minder.
groetjes
|
|
Kristien
1-9-2012
|
10-11-2011 18:16:20
Joepie!! Super fijn om dit te lezen!! Het is al een weekje later, maar waarschijnlijk loop je nog op wolkjes :-) Nu is het aftellen naar de eerste pas he, nog hoeveel keer slapen? :p
Groetjes Kristien
|
|
Marjon
20-7-2012
|
10-11-2011 21:21:37
hey kristien,
ik loop inderdaad nog steeds op een grote witte wolk :-) Elke dag bekijk ik mijn jurk nog op het internet en wanneer ik bij mijn ouders thuis kom, kijk ik stiekem naar de foto's op de kodak.
Eerste pas zal ergens in maart zijn, want moet nog een afspraak maken. Ik moest eerst een datum afspreken met m'n nicht, want zij neemt dan ook al de bruidskindjes mee voor die hun kleedjes te gaan kiezen. En we gaan dan ook wachten tot m'n verloofde zijn kostuum ook ineens binnen is, dan moet we geen 3keer rijden. Want het is immers altijd naar Deurne (NL).
groetjes xxx
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|