Sophie
2-6-2012
|
3-11-2011 10:09:12
Hoi,
wij gaan niet naar onze ouders slapen, blijven gewoon thuis. Mss wel dat een van ons bij de kids gaat slapen ofzo ...
Reden hiervan is dat ik, door mijn gezondheid, gebonden ben aan een avond en ochtendritueel met medicijnen, als ik alles voor 1 nachtje moet overbrengen ...
Ook zijn we al meer dan 10 jaar samen, hebben 2 zonen, en ik slaap gewoon het beste in mijn eigen bed.
xxx
|
|
romina
6-7-2012
|
3-11-2011 10:17:23
Hey hey
Ik ga traditioneel bij mijn ouders slapen, samen op de kamer met m'n jongste zus die nog thuis woont. Gaat gezellig worden. Mijn vriend blijft thuis bij mijn 2 zoontjes, dan 2 en 4.
Groetjes.
|
|
mieke
7-7-2012
|
3-11-2011 10:20:35
Hey bruidje,
Ik ga traditioneel bij mijn ouders slapen samen met mijn dochters. Mijn vriend slaapt bij ons thuis samen met zijn mama.
groetjes
|
|
Gitte
14-4-2012
|
3-11-2011 10:23:09
Euh, nee, ik ga echt niet bij mijn ouders gaan slapen. Ik heb daar trouwens geen kamer meer, die is ingepalmd door mijn zoontje :-) Verder zou dat ook niet zo praktisch zijn, aangezien mijn ouders op meer dan een uur rijden van bij ons wonen. Mijn schoonouders ook overigens, dus mijn aanstaande blijft ook gewoon thuis. Maar zelfs als ze om de hoek zouden wonen, zou ik nog niet bij mijn ouders gaan slapen. Ik zou het nogal vreemd vinden, we wonen al meer dan 12 jaar samen ;-)
|
|
jamie
9-3-2012
|
3-11-2011 10:26:21
Hejj
Normaal ging ik ook bij mijn ouders slapen maar mijn bedje staat daar niet meer en waar zou ik dan moeten slapen de hele nacht in de zetel?? dat zie ik persoonlijk ook niet echt zitten, en mijn ouders wonen in uitkerke (blankenberge) en dit ligt dan nog ff van brugge waar wij wonen en waar alles doorgaat dus is het gewoon makkelijker dan mijn ouders hier komen slapen en dan mijn liefjj bij zijn ouders thuis
onze fotolocatie ligt dan ook net in onze straat dus zo moeten we da niet van hier naar daar vliegen en kan alles rustig gebeuren !
groetjes jamie 9/3/12
|
|
Vicky
7-7-2012
|
3-11-2011 10:26:48
Hey,
Bij ons komt de suite samen in onze woning. Dit omdat mijn ouders veel te ver wonen en zij gaan zelf overnachten in een hotel vlak bij. Om toch het moment van 'de aankomst' te kunnen meemaken gaat mijn ventje zich bij zijn thuis omkleden. Hij wil daar ook graag gaan slapen maar ik zie dat niet zo zitten. Dan zit ik hier de hele avond en nacht alleen en ik ken mezelf: slapen???? niet dus meer denken: oh hopelijk komt hij op tijd en hopelijk is dat klaar .....
Ik heb ook al gedacht of ik iemand kon vragen maar mijn bruidsmeisje is waarschijnlijk de dag ervoor nog op kamp en de mama wil haar thuis houden (ze is wel 17) om haar haar te doen en zo... En mijn getuigen zit met een klein kindje en anders zit haar man alleen thuis.
Pfff, ik vind het wel lastig hoor. groetjes, Vicky
|
|
Jili
12-5-2012
|
3-11-2011 10:26:55
Hey,
Ik woon ondertussen 2 jaar alleen en ik ben ene keer bij mijn ouders blijven slapen omdat mijn ventje naar het buienland moest en ik niet graag alleen thuis blijf... maar ik heb daar echt geen oog dicht gedaan, want als hij nu weg moet blijf ik nog liever alleen thuis dan daar wakker te liggen... maar mijn laatste nachtje als 'vrijgezel' breng ik toch door bij mijn ouders.
Mijn vriend gaat zijn laatste nacht ook bij zijn ouders doorbrengen, waarom weet ik eigenlijk niet, want wij zijn van Hasselt en trouwen ook in Hasselt en zijn ouders wonen in Heusden-Zolder. Denk toch dat het voor hem ook zo beter uitkomt en dan kan zijn mama hem helpen ;-) hihi...
Groetjes
|
|
Nathalie
23-6-2012
|
3-11-2011 10:37:01
Wij gaan ook gewoon samen thuis slapen. Mijn ventje is afkomstig van Groningen (in Nederland, dus ongeveer 400 km rijden) dus die kan sowieso niet thuis slapen. We wonen op 2 straten van mijn ouders maar hun beste vrienden uit Parijs en hun dochter met haar vriend (supergoede vriendin van mij) slapen daar. Dat wordt een drukte van jewelste dus slapen we liever rustig met ons tweetjes bij ons thuis. Eerlijk gezegd ben ik nogal een stresskip en dan is er niks beter dan de armen van mijn ventje rond mij :) Ik slaap ook het beste in ons eigen bedje. 's Morgens douchen we ons samen in ons huisje en dan gaat mijn ventje naar mijn ouders om zich aan te kleden. Mijn bruidsboeketje wordt daar ook geleverd. Hij komt dan samen met de suite naar ons huisje (waar ik op mijn gemakje klaargestoomd word door mijn haarstyliste en make-upartieste). Wij vonden dat het makkelijkste.
Liefs,
Nathalie
|
|
Els
27-1-2012
|
3-11-2011 10:38:10
wij blijven gewoon thuis slapen wij zijn dan ook al bijna 8 jaar samen ik zou niet kunnen slapen zonder hem ( af en toe heeft hij nachtshiften en dan lig ik ook uren wakker), smorgens ga ik met onze dochters bij mijn ouders en hij met onze zoon bij zijn ouders, is gewoon het makkelijkste met de kids en hebben geen van beiden nog een bed bij de ouders groetjes
|
|
Hanne
1-10-2011
|
3-11-2011 10:42:43
Hey,
wij zijn gewoon samen thuis gebleven en hebben ons samen klaar gemaakt. Toen het tijd was om mijn trouwjurk aan te trekken, heeft hij beneden op mij gewacht terwijl mijn mama mij boven hielp. We hadden onze trap heel mooi versierd, en hij stond dan beneden op mij te wachten met mijn boeket. We vonden het persoonlijk een beetje overdreven om apart te slapen, als je al zo lang samen bent en samen woont.. Iedereen moet voor zichzelf bekijken wat hij/zij het liefste heeft :o)
Groetjes, Hanne
|
|
Joeri
28-7-2012
|
3-11-2011 10:51:19
Wij blijven ook gewoon thuis slapen. Heel de suite komt naar ons thuis en daarna vertrekken we naar het stadhuis.
Zou zelfs niet goed slapen bij mijn ouders vrees ik, dan liever thuis in mijn eigen bedje naast mijn verloofde :-)
groetjes, Joeri
|
|
Sandra
7-9-2012
|
3-11-2011 10:58:38
Hoi,
Wij blijven ook gewoon in ons appartementje slapen :-) gezellig bij elkaar en vooral ook omdat mijn liefste schat de enige persoon is die mij kan kalmeren als ik over men theewater geraak :-). En ik denk dat ik toch wel ga stressen de avond voor de w-day!
's Ochtends zal hij misschien nog even in ons appartement blijven, maar tegen de tijd dat ik terugkom van de kapper zal hij bij mijn ouders zijn en zich daar omkleden (zijn familie woont in Mechelen en dat is toch wel een traject om te doen, dus praktisch gezien beter bij mijn ouders). Ik denk ook dat een deel van zijn suite bij mijn ouders zal verzamelen en daarna allemaal terugkeren naar Merchtem (waar we ook wonen en trouwen voor de wet). We wonen amper 1 km van het gemeentehuis, dus vertrekken van aan ons appartement was praktisch gezien het meest logische (ook al had mijn ma het al helemaal uitgestippeld met rode lopers en boompjes aan hun voordeur).
groetjes en succes nog met voorbereiden!!
|
|
ellen
14-4-2012
|
3-11-2011 11:08:39
Hey,
Wij zijn wws de uitzondering op de regel maar slapen elk thuis (mijn ouderlijk huis) en hij bij zijn ouders, ik woon namelijk nog thuis tot net voor onze trouw.... Maar te hopen dat ons huisje af is tegen de trouw.... Het zal dus wel een emotioneel moment worden (de laatste avond bij men ouders thuis, samen met mijn zussie...).
Dus persoonlijk zou ik het doen... maakt het zo wat traditioneler, en wel leuk om met je zussen nog wat na te keuvelen... maar je kan uiteraard ook vragen aan je zussen om bij jou te blijven overnachten, of na de film naar huis te gaan en in je eigen bedje te gaan slapen. Bij mensen die natuurlijk al bv 8 jaar samenwonen en samen en gezin hebben; is het leuk!, maar kan ik ook verstaan dat je liever in je eigen bedje slaapt...
Veel succes er mé
Groetjes Ellen
|
|
Titia
28-7-2012
|
3-11-2011 12:01:17
Hey,
Wij slapen ook bij onze ouders. De avond voor de trouw gaan we gezellig gaan eten met een glaasje wijn en kruipen dan in bed. Onze ouders wonen niet zo ver, dus alles is dicht bijeen.
Ik hou wel van een beetje nostalgie :)
Groetjes!!!!!
|
|
Lieselot
24-9-2011
|
3-11-2011 12:03:23
Ik ben ook bij mijn ouders blijven slapen, ook al wonen we al samen... Hij heeft gewoon thuis geslapen, samen met de vriend van mijn zussie, en ik met zussie bij mama en papa. Was heel gezellig, superleuk en -spannend om 's morgens zo uit te kijken naar zijn komst... Mijn ouders waren ook heel blij dat ik bij hen ben blijven slapen. En ik denk dat je sowieso niet even goed slaapt als any other day (hoewel dat bij mij nog vrij goed meeviel)...
groetjes!
|
|
Annelies
1-9-2012
|
3-11-2011 12:43:21
Ik zal waarschijnlijk ook thuis gaan slapen. Hoewel we ook al samen wonen. Ik vind het gewoon leuk om nog eens samen in een kamer te slapen met mijn zus (getuige) en ons dan samen kunnen klaarmaken. Vriend blijft in ons huis slapen. En ik wil eigenlijk mijn ventje pas die dag voor het eerst zien als hij zijn kostuum aanheeft. Ik zal wel 's morgens eens bellen naar hem denk ik. Om zeker te zijn dat hij wakker is :)
|
|
Silke
5-5-2012
|
3-11-2011 12:52:02
Wij wonen tot nu toe ook nog gewoon thuis ( ieder bij zijn ouders). Zijn nu wel aan het uitkijken naar een stekje van ons 2 maar op de trouwdag ga ik in mijn ouderlijk huis slapen. Mijn vriend weet het nog niet, zal veel afhangen of hij dan nog zijn ouderlijke kamer heeft daar zijn broer die onmiddelijk nadat hij uit huis vertrokken is wil inpalmen.
Groetjes,
Silke
|
|
Liza
11-11-2011
|
3-11-2011 13:02:37
Ik ga ook terug thuis slapen. Mijn vriend komt mij dan bij mijn ouders afhalen de dag er na.
|
|
caroline
9-6-2012
|
3-11-2011 13:14:05
Ik ga bij mijn mama thuis slapen:). Wij wonen tegen dan anderhalf jaar samen, maar ik kan wel eens een nachtje zonder hem slapen:). Mijn vriend gaat waarschijnlijk gewoon in ons appartement slapen. Ik ga zoals Annelies zei, ook wel eens bellen of hij wel zeker wakker is die morgen:). Voor de rest kijk ik vooral uit naar de totale verrassing:).
|
|
Veronique
16-6-2012
|
3-11-2011 13:44:55
wij gaan samen slapen want ik veronderstel da ik zoveeeeel zenuwen ga hebben da ik echt wel "mijn gewone routine" ga nodig hebben, zou bang zijn da ik anders helemaaaaal geen oog dicht ga doen Kleine meisjes slapen graag met hun teddy beer he
|
|
Patrizia
2-6-2012
|
3-11-2011 13:56:04
heylah wij gaan het traditioneel houden Ik en mijn dochtertje gaan bij mijn ouders slapen. Wil er toch een fijne avond van maken , samen met mijn ouders, mijn zus en mijn familie die dan ook daar is uit het buitenland ik kan echt niet meer wachten!!
|
|
benita
8-9-2012
|
3-11-2011 14:22:43
Hey, ik ga bij mijn ouders slapen, samen op de kamer van mijn jongere zus dus dat zal plezant worden. maar mijn ventje gaat thuis slapen, die ziet dat niet zitten om terug naar huis te gaan mijn ouders en schoonouders wonen net over elkaar, dus we moeten niet ver lopen om elkaar te zien hij komt mij dan aan de deur van mijn ouderlijke huis halen, en dan pas gaan we elkaars kledij zien. das veel spannender!!
|
|
Annelies
7-8-2010
|
3-11-2011 14:48:03
Hallo,
Vermits wij al 10 jaar samen waren en al enkele jaren samenwoonden zijn wij samen thuis gebleven. Wij zaten ook met de huisdiertjes die sowieso de hele dag al alleen zouden zitten. En zoals jij slaap ik ook het beste in mijn eigen bedje...
Groetjes Annelies
|
|
dorien
5-5-2012
|
3-11-2011 16:17:27
wij wonen al een jaar en half samen ... tegen dan bijna twee jaar. wij blijven dus gewoon thuis slapen, allebei! ik zou zot worden als dat niet zo zou zijn.
op de dag ga ik 's morgens buitenshuis naar de kapper ... terwijl kan mijn verloofde zich klaar maken en naar elders gaan zodat ik nog tijd heb en de suite kan ontvangen. hij zal mij dan komen ophalen bij ons thuis.
|
|
Lynn
21-4-2012
|
3-11-2011 17:05:49
Hey, Ook wij wonen tegen de grote dag net geen twee jaar samen. We vinden het allebei een beetje vreemd en misschien een beetje hypocriet om dan thuis te gaan slapen. En ik heb mijn ventje ook wel nodig om me een beetje te kalmeren, anders zal ik niet veel geslapen hebben en alleen maar naar hem bellen :) Omwille van praktische redenen ga ik 's ochtends wel naar mijn ouders thuis. Daar wordt mijn haar en make-up gedaan. Mijn kleed hangt daar dan ook. De suite komt hier dan ook samen. Dit doen we echt alleen maar uit plaatsgebrek. De suite bestaat uit 15 personen en geraakt echt niet in ons appartementje... Wij trouwen ook de dag voordien voor de gemeente, dus eigenlijk zijn we al een beetje getrouwd... Gewoon doen waardoor je zelf zo ontspannen mogelijk aan je dag kan beginnen!!! Groetjes, Lynn
|
|
Elien
21-4-2012
|
3-11-2011 18:59:28
Hey, Ik ga bij mijn ouders slapen. Mijn vriend blijft bij ons thuis slapen. Dit vooral omdat het praktischer is voor de regeling van de kapster/visagiste die ook mijn zus en moeder doet. Zo moet ze maar op 1 plaats komen. En aangezien het 'nog maar' een dik jaar geleden is dat ik nog dagelijks in mijn oude bedje sliep wil ik er ook wel nog is een keertje in liggen ;). Groetjes Elien
|
|
Emily
26-5-2012
|
3-11-2011 20:19:19
Ik sjot mijn ventje uit huis: hij gaat thuis slapen (ik wou samen slapen, maar hij vond het romantischer om apart te slapen en elkaar dan echt pas te zien die dag volledig uitgedost) en ik blijf in ons appartementje. Mijn beste vriendin blijft dan slapen bij mij, zodat ik toch iemand heb die mij kan kalmeren ;) De volgende dag kan ik dan rustig worden klaargemaakt en dan komt hij mij op ons appartementje ophalen, hopelijk op tijd en mét bruidsboeket
Groetjes,
Emily
|
|
stefanie
30-6-2012
|
3-11-2011 20:26:36
Ik blijf thuis samen met mijn zus (samen koken, etentje, filmpje kijken,..). Ik ga dus niet bij mijn ouders slapen (heb er ook geen bed meer). Het grote voordeel is dat wij allemaal (mama, papa dan zus en dan wij) op 1 rij wonen. Dus ik moet niet ver lopen om mij klaar te maken :). Mijn vriend gaat bij zijn getuige gaan slapen! Die vertrouw ik voor 100% :D
|
|
kim
7-7-2012
|
4-11-2011 11:09:56
Mijn vriend blijft thuis slapen en ik ga naar men ouders. Mijn 'allereerste' vriendinnetje van 22 jaar geleden is mijn visagiste, en zij komt ook slapen en heeft al leuke spelletjes voorzien om ons bezig te houden 's avonds! :) Ik kijk er al naar uit :)
|
|
Ellen
5-5-2012
|
4-11-2011 12:20:58
Hey hey,
Mijn verloofde gaat bij hem thuis gaan slapen, ik blijf in ons huis en mij moeder en stiefvader komen bij mij slapen. Mijn broer komt savonds ook nog naar ons thuis en mijn vader en stiefmoeder ook, we gaan er een gezellge avond van maken :-)
groetjes!
|
|