Terug naar overzicht
Hallo Katleen!Dat is wel heel raar... In welke winkel ben je geweest?Ik mocht in de winkel waar ik mijn trouwkleed ging passen alle kleedjes aandoen, maar dit waren de modellen die enkel in de winkel hingen om te passen. Je echte kleed wordt dan daarna besteld en geretoucheerd (na een tweede pasbeurt). Ik zou dit ook niet echt leuk vinden. Heb je het ook gevraagd of deze kleedjes waren voor bruiden die hun kleedje reeds gepast hadden?Vraag voor alle zekerheid of jouw kleed opzij wordt gehangen wanneer het binnenkomt en dan niet meer wordt gepast door anderen. Anders zou ik toch eens deftig praten met de eigenaar van de bruidswinkel!Alvast veel succes en geniet van je voorbereidingen!Groetjes,Inge05.08.2006
HeyDat is inderdaad niet normaal. Bij mijn winkel (Le Chapeau) zijn er pasmodellen, en dan nadien wordt je kleed besteld en ergens anders gehangen.Ik zou daar toch niet kopen, want ik zou het ook niet leuk vinden.GroetjesVicky09.09.06
Dit heb ik ook nog nooit gehoord. Inderdaad is het zo dat je enkel de pasmodellen mag passen. Als je kleed dan binnenkomt wordt het in een andere ruimte bewaard.Groetjes,Lindsay06/05/06
Misschien heb je vergist, want het kan toch niet dat ze dan met spelden enz in een jurk gaan zitten die voor iemand bestemd is. Als je een kleed past dat te groot is, spelden ze dat toch vol.
Hey,daar zou ik wel eens het fijne van willen weten hoor, want dit vind ik echt bizar. Als dat zo is, vind ik het ronduit schandalig.Groetjes,Lieve