Nu Online
Momenteel zijn er 175 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Humpie dump.. best langsgaan of via internet bestelllen

3-11-2011 10:31:10
Hejj

ik heb dit hier al opgezet maar ik wou nog eens jullie mening horen,
in januari zou ik graag de kledij van de kleintjes kopen,

het is 2u30 min rijden van hier naar die humpie dump winkel, is echt echt nodig om zover te rijden
zijn er mensen die ervaringen hebben met online bestellen via humpie dump?
voor die jongetjes lijkt me dit nog niet zo moeilijk, maar al die kleedje voor die meisjes, amai ik weet niet meer wat kiezen..

groetjes jamie x

jamie
9-3-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 861

Sarah
17-12-2011
 Meld misbruik3-11-2011 12:00:06

Hey,

Ik heb telefonisch besteld en ben zeer tevreden.
Dinsdag bestellen is donderdag in de bus. Ik heb het kleedje Luna besteld samen met een bolero'tje. Het zit perfect en is echt mooi afgewerkt ook.

Groetjes
Sarah

Patricia
2-6-2012
 Meld misbruik4-11-2011 8:54:06

Hey,

Wij hebben net hetzelfde probleem en ook een dikke 2u rijden. Als het aan onze dochter ligt, nu bestellen per internet. Maar anderzijds hebben we best veel zin om toch te gaan. Je weet nooit dat het haar niet staat, of dat ze daar iets leuker ziet. Daarenboven, genieten van dat pasmoment is toch ook mooi meegenomen, niet?
Momenteel staan dus de plannen als volgt : we gaan er begin volgend jaar naartoe en maken er een leuke daguitstap van. Maar mss wijzigen die plannen nog hoor :-)

Als ik mezelf herlees besef ik maar al te goed dat je niet veel zal hebben aan mijn boodschap , naast het feit dat je weet dat je zeker niet alleen bent op de wereld met hetzelfde "probleem".

Groetjes

Wendy
11-5-2012
 Meld misbruik4-11-2011 9:01:09

hier ook een kleedje voor mijn meisje gehaald voor de trouw van mijn broer. Wij zijn naar daar gereden ( ook 2u gereden) komen van limburg België. Het kleedje moest wat aangepast worden en dat hebben ze direct gedaan. dus was blij dat we naar daar waren gegaan.

Fredie
26-6-2010
 Meld misbruik4-11-2011 12:55:39

Wij bestelden daar ook (o.m. doopjurkje en ook lange suitejurk voor ons bruidsmeisje) en uitsluitend via internet. Alles was perfect. Van bestelling tot levering, geen enkel probleem gehad, alles mooi en ruim op tijd, jurkjes in perfecte staat. Maar het is zo dat wanneer kindjes buiten de gemiddelde gewichts- of groeitabel vallen, je best langs gaat -maak er een daguitstap van bvb-, gewoon om zeker te zijn dat het niet te krap zal zitten tegen de tijd dat je het nodig zal hebben. Daar hou je dus best rekening mee als je meer dan 6 maanden van tevoren zou bestellen.

jamie
9-3-2012
 Meld misbruik5-11-2011 13:36:35

Hejj..

dankj allemaal voor de reacties
Pff zal nog eens nadenken over wat tedoen het is een kindje van 4j en eentje van 6j dus die groeien ook nog zeer snel kzal toch wachten tot januari als het nu via internet is of rechtstreeks ginder.. heb dus nog een 2 maandjes om na te denken :)

Als het aan mijn ma ligt dan zou ze ook naar die winkel gaan.. als zei dan wil rijden geen probleem haha

groetjes jamie x

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...