Terug naar overzicht
Ah ja, vergeten te vermelden, in vlaams-brabant of zuid limburg
Hey TamaraEen goede ceremoniemeester kost al vlug tussen de 150 en de 200 euro voor ongeveer 4 uren. Deze persoon regelt alles van smorgens vroeg al: Suite opstellen, boekjes uitdelen, bloemen van je overnemen bij het uitgaan van de kerk, tijdens de misviering zorgen dat je trouwkleed goed ligt, getuigen teken geven dat ze naast het trouwkoppel mogen gaan staan bij de trouwbelofte... Ook is het handig dat deze persoon eens uw huwelijksboekje voor de misviering kan nalezen.Zo ook is deze persoon 2 maand voor ons huwelijk bij mij thuis geweest, om een planning op te maken van de dag. En deze is bij ons helemaal vlot gelopen !!!! :)Ik kan jou wel niet echt iemand aanbevelen, omdat we niet van dezelfde regio zijn. Kwens jou nog heel veel succes toe !!!Groetjes
Hey onze ceremoniemeester vraagt 200euro, dat houdt dan in dat hij alles in goede banen leidt voor/tijdens en na de huwelijksviering (in ons geval enkel het kerkelijk huwelijk) en hij begeleidt de gasten tot aan de zaal , zodat wij even foto's kunnen gaan maken en blijft totdat wij terugzijn van onze fotoshoot... In het begin had ik zo mijn twijfels als het wel een goed idee was om een ceremoniemeester erbij te nemen. Maar zodra dat we alle uitleg hebben gekregen was ik meteen overtuigd!!! Alles wat Orily hier heeft opgesomd dat is wat onze CM ons ook heeft gezegd... dus echt wel de moeite waard! Wij trouwen in As en hebben Valére Peeters. Groetjes xxx
Hallo, Voor een ceremoniemeester mag je toch een 150 à 200 euro klaarleggen. Wij vonden dit veel en hebben aan een goede vriend gevraagd of hij deze taak op zich wou nemen. We hebben samen de dag overlopen tot in de kleinste details. Hij heeft deze job prima uitgevoerd, precies professioneel. Wij hadden zelfs een kostuum en witte handschoentjes gehuurd zodat hij er tiptop zou uitzien.De taken van een ceremoniemeester zijn zeer breed. In eerste instantie moet hij de ceremonie leiden. Zorgen dat iedereen op tijd is, op tijd vertrekt. Dit in de juiste volgorde met de juiste wagens. Iedereen moet aan de juiste kant gaan en/of zitten. Hij zorgt er ook voor dat jullie alles bij hebben. Eventuele documenten, geld,... heeft hij bij zich zodat jullie met niks moeten slepen. Hij zorgt er in de kerk voor de de families aan de juiste kant gaan zitten, dat iedereen een misboekje heeft. Hij gaat rond met de schotel voor geld in de kerk. Hij bezorgt het huwelijksboekje aan de pastoor. Zorgt ervoor dat jouw kleedje goed ligt, dat je op het juiste moment een zakdoekje hebt. Tot zijn taak behoort ook dat de ringen op tijd bij de bruidkindjes zijn en dat de kindjes ze naar voor brengen. Kortom zorgt een ceremoniemeester dat jullie dag vlekkeloos verloopt.Ik had eerst ook twijfels om geld uit te geven aan een ceremoniemeester maar ik ben blij dat ik iemand had die voor alles zorgde. Als ik dit zelf had moeten doen was het een stressy dagje geweest.... nu was het enkel genieten.GroetjesAnnelies
Hoi,Wij hebben Eric Leën uit Stokrooi (Hasselt).Wij betalen 250€.Bij het 1ste kennismakingsgesprek stelde hij mij al dadelijk op mijn gemak en zo iemand heb ik nodig op onze trouwdag :-)groetjes
HoiOnze ceremoniemeester vraagt 500 euro, maar hij is wel héél de dag aanwezig.Dat wil zeggen vanaf de aankomst van de familie thuis tot en met de gasten die komen voor het dansfeest. Dus dan zitten we snel aan 12 uur.Wij spreken een eerste keer af 3 maanden voor de trouw en dan nog 2 maal dichter bij de datum.Wij hebben deze ceremoniemeester gekozen, omdat we hem ook al aan het werk hebben gezien en zeer sereen en professioneel overkomt.Ken je niet iemand die reeds getrouwd is, misschien kan je aan hen wat informatie vragen?Succes met de zoektocht!Emilie
Wij hebben een 300€ voorzien voor de ceremoniemeester. Ik hoop dat dit voldoende zal zijn. De datum heeft hij vrij gehouden voor ons, maar we zullen eens bellen in januari om een afspraak te maken. Onze ceremoniemeester kennen we zeer goed en ik ben zéér blij dat hij nog een plaatsje had voor ons :-).Hij komt 's avonds ook naar de receptie van ons feest.Ik denk wel dat een ceremoniemeester nodig is, om die dag zoveel mogelijk te kunnen genieten...groetjes! Ellen
Wij betalen 225 euro voor onze ceremoniemeester. Hij begeleidt ons van 9u30 tot 16uur dus ik vond dit best meevallen. GroetjesMaika
Voor Annelies,Dag Annelies, wij willen ook graag een vriend vragen als ceremoniemeester, ook omdat dat gewoon persoonlijker is. Heb je ergens een liijstje met alle taken van de ceremoniemeester?Alvast bedankt voor de hulp!Ik ben steeds bereikbaar op ar.decramer@gmail.comGroeten,Ariane