Terug naar overzicht
ik ben al eens gaan eten in domein de schaapsdreef.. wat me enorm is bijgebleven is het o zo romantische kader in de tuin.. echt prachtig om in te trouwen denk ik. Het eerste waar ik aan dacht bij het zoeken van een zaal was dat in Lichtervelde. Dat was niet meer vrij, maar ik ben nu ook tevreden van mijn feestzaal in Manoir Stuivenberg te Jabbeke.
Als je met 200 personen bent, is de Cortina te Wevelgem zeker een aanrader, daarvoor lijkt mij de Schaapsdreef te klein. Omtrent reacties over de schaapsdreef kun je iets lezen enkele bladzijden terug!
Hallo,Ben dit weekend aantal zalen gaan bezoeken en de Cortina is inderdaad hele mooie zaal. Maar wel aan de dure kant :-)En wat er in het forum staat over de schaapsdreef klopt voor 100%. Het ontvangst was heel bizar en die mens probeert je eerder af te schrikken dan je te overtuigen.Ik denk dus dat we daar toch van gaan afzien!Voor de rest: Klokhof in Kortrijk ook prachtig maar ook aan de iets duurdere kant.De Rode Poort in Meetkerke is een hele toffe zaal als je alles zelf wil organiseren.
Ik wil even iets kwijt over de Schaapsdreef!Ik heb op internet verschillende negatieve commentaren gelezen, maar deze kloppen totaal niet!!!De Schaapsdreef werd enkele jaren geleden overgenomen door een Armeens koppel. Ze zijn supervriendelijk en doen er alles aan om je te helpen en er een prachtfeest van te maken!Ik ben op en top content tot nu toe!