Nu Online
Momenteel zijn er 588 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vervoer nodig voor meer dan 150 mensen, waar kan ik terecht voor Engelse Dubbeldekkers?

3-11-2011 14:34:10
Dag allemaal,
Mijn vriend in ik trouwen in september 2012 in Antwerpen. Hij is Amerikaans, dus we moeten vervoer voorzien voor zeer veel mensen (+150). We dachten aan Engelse dubbeldekkers en een apart old-timer busjes voor de suite. Heeft er iemand ervaring om samen te werken met The London Ceremony Bus of The Diligence Company? Kent er iemand anders een bedrijf dat verschillende Engelse dubbeldekkers heeft?
Heidi

Heidi
22-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 772

Annelies
22-9-2012
 Meld misbruik3-11-2011 15:09:37

Wij werken samen met the London Ceremony EN trouwen blijkbaar dezelfde dag als jullie! :-) Gelukkig voor jullie hebben wij slechts een 'kleine' oldtimer bus gehuurd bij TLCB (20 pers) zodat we al de rest over gelaten hebben voor jullie. :-)
Hangt er natuurlijk van af hoe lang jullie dat vervoer gaan nodig hebben maar dat gaat een redelijk dure aangelegenheid worden vrees ik.... :-(
Wij betalen voor een volledige dag incl bloemversiering reeds €1200 voor een mini olmdtimer bus....

Let us know wat er uit de bus komt!
Groetjes,
A.

Evi
18-8-2012
 Meld misbruik3-11-2011 16:16:16

Hallo!

Wij hebben ook gekozen voor The London Ceremony Bus, en hebben ook een grote engelse dubbeldekker (open topper) wij zijn heel erg tevreden van hen, echt enorm klantvriendelijk en de goedkoopste!
je begint pas te betalen vanaf dat de eerste op de bus zit tot de laatste er weer af is, alle kilometers van en naar kapelle (hun staanplaats) is gratis!
En het zijn ook hele mooie, verzorgde bussen. ze hebben er verschillende.
Om wat kosten te besparen kan je ook eens contact opnemen met de Lijn, wij zijn ooit ook eens naar een trouw geweest waar heel veel buitenlands volk was dat mee moest en voor de suite was er toen een oldtimer busje, en voor de rest van het volk was er een dubbele bus van de lijn die ook een beetje versiert was.
is al wel enkele jaren geleden, weet niet of ze dat nog doen en hoeveel dit kost.
Voor the london cer. kan je ook altijd naar die firma bellen en eens een kijkje gaan nemen, is daar super gezellig, ze hebben daar zelfs een klein cafeetje! :)
en dan heb je gelijk de bussen in het echt gezien, echt indrukwekkend! wij zijn heel blij dat we dit gedaan hebben. Mijn schoonmoeder heeft MS en si rolstoelgebonden en verschillende bedrijven zeiden "jaja, een rolstoel is zeker geen probleem", aar bij tlcb waren ze eerlijk en zeiden ze gewoon van kom eens een kijkje nemen met je mama en dan kan je zelf kiezen, en idd mijn schoonmoeder kon in geen enkel oldtimerbusje behalve in die engelse dubbeldekkers. en het lijkt mss allemaal heel groot en duur, maar onze bus (66pers.) scheelt in prijs maar 10euro met een ander oldtimerbusje va bv. 25pers. ... dus dat is geen geld he.
Ik heb tussen mijn mail nog ergens een offerte staan, als je wil mail ik ze even door.
moest je nog twijfelen : wij zijn ook gaan kijken bij retro (ook vnl. bussen) en zij waren ook wel heel vriendelijk enzo, maar net ietsje duurder.
1 tip nog : bij antique auto waren ze onvriendelijk en persoonlijk vind ik de bussen daar slecht onderhouden.. maarja, das kwestie van smaak mss. :)
Succes met je zoektocht!!
groetjes!

Heidi
22-9-2012
 Meld misbruik3-11-2011 16:27:05

Waw, hartelijk dank voor al deze informatie! Zo tof! Evi, geen nood voor de offerte. Ik heb al prijzen gevraagd... het is gewoon moeilijk om een idee van kwaliteit te krijgen.

Annelies
22-9-2012
 Meld misbruik3-11-2011 16:39:12

Inderdaad, wij zijn zelf van Aalst en zijn 6 maatschappijen gaan bezoeken, maar TLCB heeft de beste indruk nagelaten! Zowel qua vriendelijkheid als qua service! Zeker een aanrader! PS: wij hebben de oker/beige bedford vanop de site, maar aan dubbeldekkerbussen nog een grote keuze daar!

Groetjes,
A.

Severine
26-5-2012
 Meld misbruik3-11-2011 17:25:26

wij hebben dezelfde bus als annelies!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...