Hallo!Wij hebben ook gekozen voor The London Ceremony Bus, en hebben ook een grote engelse dubbeldekker (open topper) wij zijn heel erg tevreden van hen, echt enorm klantvriendelijk en de goedkoopste!
je begint pas te betalen vanaf dat de eerste op de bus zit tot de laatste er weer af is, alle kilometers van en naar kapelle (hun staanplaats) is gratis!
En het zijn ook hele mooie, verzorgde bussen. ze hebben er verschillende.
Om wat kosten te besparen kan je ook eens contact opnemen met de Lijn, wij zijn ooit ook eens naar een trouw geweest waar heel veel buitenlands volk was dat mee moest en voor de suite was er toen een oldtimer busje, en voor de rest van het volk was er een dubbele bus van de lijn die ook een beetje versiert was.
is al wel enkele jaren geleden, weet niet of ze dat nog doen en hoeveel dit kost.
Voor the london cer. kan je ook altijd naar die firma bellen en eens een kijkje gaan nemen, is daar super gezellig, ze hebben daar zelfs een klein cafeetje! :)
en dan heb je gelijk de bussen in het echt gezien, echt indrukwekkend! wij zijn heel blij dat we dit gedaan hebben. Mijn schoonmoeder heeft MS en si rolstoelgebonden en verschillende bedrijven zeiden "jaja, een rolstoel is zeker geen probleem", aar bij tlcb waren ze eerlijk en zeiden ze gewoon van kom eens een kijkje nemen met je mama en dan kan je zelf kiezen, en idd mijn schoonmoeder kon in geen enkel oldtimerbusje behalve in die engelse dubbeldekkers. en het lijkt mss allemaal heel groot en duur, maar onze bus (66pers.) scheelt in prijs maar 10euro met een ander oldtimerbusje va bv. 25pers. ... dus dat is geen geld he.
Ik heb tussen mijn mail nog ergens een offerte staan, als je wil mail ik ze even door.
moest je nog twijfelen : wij zijn ook gaan kijken bij retro (ook vnl. bussen) en zij waren ook wel heel vriendelijk enzo, maar net ietsje duurder.
1 tip nog : bij antique auto waren ze onvriendelijk en persoonlijk vind ik de bussen daar slecht onderhouden.. maarja, das kwestie van smaak mss. :)
Succes met je zoektocht!!
groetjes!