Terug naar overzicht
Hey,In action heb ik er enkele weken geleden gekocht voor onze trouw. Was iets van een 80 cent ofzo...In ikea hebben ze dat ook denk ik, prijs weet ik niet. Veel zoekplezier!
in action gekocht. 59cent het stuk
Zijn ze daar nog? In meerdere kleuren/formaten? Bedankt!
hey,Ik verondertstel dat ze er nog zijn. Heb ze nl zelf pas vorige week gekocht en ze zeiden dat ze nog gingen binnenkomen omdat ik er zelf nog een paar witte nodig had. De kleuren dat ik gezien heb zijn groen,roze,wit (eerder ivoor) en rood. Ikzelf vnl de rode en witte nodig dus volgende week ook nog even gaan kijken om nog enkele witte. was wel in de action in Sluis maar veronderstel dat ze die wel overal hebben hé.succes!!
Ha dan ga ik ook eens kijken. Bedankt Melissa!
Wat fijn dat er zo snel reactie komt! Ook ik had er een aantal bij de action gekocht in de veronderstelling dat ze ze ook in andere filialen wel zouden hebben. Inmiddels als 4 actionwinkels gehad maar helaas overal uitverkocht.Toch nog maar even in de gaten houden of ze opnieuw binnen komen en ondertussen verder rondkijken en wie weet nog een goede tip op dit forum. Groeten Marjolein
Hallo, Ik heb er ooitbij Ikea gehaald. Daar hadden ze er in verschillende maten. De prijs weet ik helaas niet meer...Misschien ook bij Casa, Blokker,...GroetjesAnnelies
Vandaag in action aalst geweest en daar lagen er nog!Groetjes