Terug naar overzicht
Heyhey,Ik heb Valérie De Roeck uit Aalter (moet maar eens googlen :-)).Ze komt in West- en Oost-Vlaanderen en heeft bij mij overlaatst al eens party-make-up en -kapsel gedaan en het was echt super!Groetjes,Evelien.
ik ga bij Sandra van www.esthesan.be ze woont in Temse.
Hallo,ik heb ook Valerie De Roeck gevraagd. Moet mijn proef nog hebben. Evelien, heb jij dat zo vroeg laten doen. Ik was van plan om daar nog efkes mee te wachten. Blij te horen dat het super was.groetjes
@ Inge: moet mijn proef ook nog laten doen hoor, ga dit waarschijnlijk laten doen bij 1ste of 2de pas :-).Ze heeft nu gewoon party-make-up en -kapsel gedaan omdat ik naar een feest moest en zo had ik al een idee van haar kunnen ;-). Mijn make-up en kapsel op de trouw gaan volledig anders zijn hoor :-).Groetjes!Evelien
Dat vind ik heel erg dat je iets beloofd en er dan op terug komt. ik had ilse van www.makeyouup.be Zij is van Oost-Vlaanderen. Heel goed van prijs en heel professioneel. Veel succes !
graciela www.attrattiva.be komt mijn make up doen en mijn haartjes valt zeker mee in prijs en ikzelf ben ook van O-vl
Hallo Lien,Mijn naam is Heidi Fonteyn en reeds een aantal jaar aktief als professioneel visagiste.Je mag gerust een kijkje nemen op mijn website. www.heidifonteyn.be Ook hier bij mijn profiel staan foto's. Zo kan je je al een ideetje vormen over mijn manier van werken :-)Alleszins nog veel plezier met je voorbereidingen!Groetjes, Heidi