Terug naar overzicht
hallo,ik heb geen antwoord op je vragen. Wijzelf hadden hen gebeld om een afspraak te maken om de zaal eens te zien en om zo'n praktische dingen te bespreken wat de mogelijkheden zijn. Op de dag van de afspraak hebben wij een half uur gewacht, en met de gsm hen proberen bereiken, maar niks. dus ja bij ons was die zaal al snel afgeschreven. Wij zijn uiteindelijk in Bornem terecht gekomen.groetjessandy
Lap, de stress slaagt al toe!Die zaal sprak ons (op de foto's) echt wel aan en 't is één van de weinige zalen waar je in de tuin kan én ook nog eens een eigen traiteur mag meebrengen...Soit, we zullen wel zien!In elk geval merci voor je reactie!Veerle
Hallo Veerle,Wij trouwen volgend jaar in het schaliënhuys.Bij ons waren de mensen wel gewoon op de afspraak hoor en we zijn er 2 maal geweest.Het is een andere zaal als de meeste zalen hé want het is wat "huiselijker".Het is waar je van houdt natuurlijk.Er zijn 2 verdiepingen maar wij willen geen volk boven zetten, dat is niet echt gezellig vind ik.De zaal is niet zo groot en bestaat uit 2 delen.Een deel voor het volk en een deel voor het buffet.Als bij ons iedereen komt die we gaan uitnodigen gaan er ook mensen zitten in het deel van het buffet maar dit was geen probleem.Ik heb veel info gekregen via mail op dit adres: schalienhuys@skynet.beof philip.de.nayer@skynet.beVolgens de folder kunnen er 200 mensen zitten maar dan moet je zeker de bovenverdieping ook gebruiken hoor.Als je een eigen traiteur meebrengt wordt de zaal wel erg duur , wij waren dit ook van plan maar hebben dit nu niet gekozen.Er is een drankforfait van max 5u voor 9,5 euro.Hierin is geen wijn inbegrepen.Ik hoop dat je nu al een beetje meer weet.Groetjes!katrin
Dag Veerle,Wij zitten in hetzelfde schuitje...Wij trouwen in het schalienhuys op 11 augustus en zoeken ook nog een geoi hotelletje voor onszelf en familie.We zijn voorlopig nog niet echt op zoek gegaan. Ik hoop dat er iemand meer kan vertellen zo weten wij ook ineens een goei adresje om de nacht door te brengen. Moesten wij iets vinden laat ik het zeker weten!Groetjes,Lies