Terug naar overzicht
hey,zo een beurs is best wel mooi meegenomen hoor. Wij zijn naar de beurs in Brugge geweest vorige maand en hebben er heel veel van opgestoken.toen hadden we net beslist de stap te zetten.en nu een maandje later liggen de meeste belangrijke zaken al vast.zo kan je makkelijk een idee vormen , waar je wat kan vinden. prijzen vergelijken.+ hier en daar een korting meepikken.Ik vond dit toch een goeie hulp.13 november is er ook een beurs in Avelgem.Daar zullen we ook een kijkje nemen.Niet twijfelen zou ik zeggen
Ik ben in Antwerpen geweest. Ik had mijn kleedje al dus daar moest ik niet meer naar kijken :) Ik vond het wel leuk om te doen, maar dat is persoonlijk natuurlijk. Er zijn wel een aantal handelaars die bonnen geven met een korting. Als je twijfelt om te gaan zou ik toch een kijkje gaan nemen. Groetjes Nancy
wij zijn echt beursverslaafd!! ik vind da echt kei leuk!we zijn intussen al 5 beurzen geweest in limburg en zaterdag gaan we naar de beurs in leuven.niet dat we nog iets nodig hebben hoor...vind het gewoon super leuk :)vind het alleen jammer dat het soms zoveel geld kost!Je vind er ook kortingen hoor, niet om te zeggen super veel...maar wat je kan krijgen heb je e!
Wij hebben er vorig jaar een aantal gedaan. Heel tof voor de sfeer en ideeën maar verder er weinig aan gehad. Kortingsbonnen hebben we niet gezien :-).Groetjes!Evelien
Wij zijn enkel naar die van Antwerpen geweest en eigenlijk per toeval, we stonden voor de deur van de drukker waar we voor uitnodigingen wilden gaan zien. Die was dus gesloten omdat hij op de beurs stond, het was niet ver dus zijn we gegaan. Vond het eigenlijk een redelijk dure inkom voor hetgeen het was, maar we hadden wel meteen een idee van die drukker plus een kortingsbon van 5% bij bestelling. Dat is misschien niet veel, maar toch mooi meegenomen!Voor de rest hadden wij echt het idee dat we loslopend wild waren: iedereen klampt je aan en dringt zich op, ook al heb je al hetgene waarvoor ze adverteren... Maar al bija l wel ok om de sfeer wat op te snuiven. Op een uurtje stonden we wel buiten :-)
Hey hey, Wij hebben nu 2 beurzen gedaan en daarbij zullen we het houden. We zijn naar Kortrijk geweest, als we nog niets hadden voor ons huwelijk. Daar hebben we onze zaal gevonden en we mochten aan een rad draaien en we hebben een gratis feest gewonnen in onze trouwzaal, dus volledige dag eten en drinken voor bruid en bruidegom ( wat ik al zeker niet mis vind :-) ) In Kortrijk hebben we ook ons vervoer gevonden... En ideetjes opgedaan hoe we onze uitnodigingen wilden. Maandag zijn we naar de trouwbeurs geweest in Salons Ten Boogaerde, daar hebben we ook nog iets gevonden... Overal wel toffe ideetjes te vinden, we hebben ook al enkele kortingsbonnen gekregen ( maar die kortingsbonnen hebben niet de overmacht op zo'n trouwbeurs :-) ) Maar zeker doen!Het loont echt de moeite om eens te gaan! groetjes! Ellen
Hoi, Op 13 november is er inderdaad trouwbeurs in Avelgem. Daar staan ongeveer 30-tal standhouders, minstens 1 per sector, soms zelfs 2. Als jullie van de streek Kortrijk - Waregem - Oudenaarde zijn is dit zeker de moeite, doordat het handelaars uit deze streek zijn. Je kan gratis kaarten via de site afdrukken of op aanvraag via info@tfv.be ... dus het kost je helemaal niets + ze geven een drankje en hapje. (ook leuk meegenomen) Vansteenbrugge P.