TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Alessia
7-9-2012
|
3-11-2011 22:47:35
Heyla, wij hadden het er ook over vandaag! Wij zouden na het gemeentehuis met de suite -23 man- ofwel iets gaan eten in een restaurant ofwel thuis met enkele simpele hapjes! Waarschijnlijk gaan we voor het laatste gaan, het worden dan broodjes, mini-pizza's (made by mama) en taart... En Ik vind het wel tof om zo een lossen sfeer te hebben! En als wij dan fotootjes gaan trekken kan iedereen rustig wat in de tuin zitten (bij mooi weer) ofwel in hè gemoed wat gaan wandelen (hup straat door)!
Groetjes
Alessia
|
|
Marlies
14-12-2012
|
3-11-2011 22:47:57
Hallo, Wij trouwen ook op een andere dag dan ons feest doorgaat, en na lang twijfelen (inderdaad ook met de kostprijs enzo), hebben wij beslist om voor de wet te trouwen in zeer intieme kring (onze ouders en 2 getuigen). Hierna kraken we een fles champagne (of 2), en gaan wij met z'n tweetjes vertrekken voor een saunabezoek met overnachting. Zo kunnen we onze trouw eerst met z'n tweetjes vieren, en dan daarna het grote feest. Gewoon, dat leek ons voldoende, aangezien wij ook een feest voorzien met alles erop en eraan... Maar in elk geval, wat jouw opties betreft, denk ik ook dat hapjes thuis goedkoper én leuker zullen zijn...
|
|
Elisabeth
29-9-2012
|
3-11-2011 22:58:28
Hier ook 2 verschillende dagen, en wij lossen het zo op: we trouwen voor de wet op een vrijdag, rond 9u, en gaan daarna gezellig brunchen met de mensen die aanwezig zullen zijn (onze ouders, broers en zussen met aanhangsels, getuigen en grootouders). Daarna vertrekken we op weekend met z'n 2. Meer moet dat niet zijn, de grote dag met alles erop en eraan volgt dan later wel. Mocht de trouw voor de wet later op de dag geweest zijn, zou ik misschien een grote pot spaghetti maken of zo, lekker low profile en low budget. Misschien leuk met je Italiaanse achtergrond? ;-)
|
|
hanne
3-9-2011
|
4-11-2011 7:22:06
Wij hadden iedereen op de hoogte gebracht (beste vrienden en familie), er van uitgaande dat niemand daarvoor conge zou nemen op een vrijdag. Uiteindelijk waren we met 50 personen, waarvoor we dan bij ons thuis belegde broodjes en een drankje voorzien hadden. Het maakte van onze dag toch een prachtige herinnering!
Groetjes
Hanne
|
|
Patricia
2-6-2012
|
4-11-2011 8:42:11
Hey Patricia,
Je weet dat wij in hetzelfde geval zitten hé. We nodigen enkel de dichte familie (ouders, broers, zus en kinderen) maar komen hiermee toch ook op zo'n 26 man (kinderen incl.). We dachten ook thuis iets te doen (ook wij sparen voor de grote dag), maar ja, 23 man, pfff vraagt toch ook weer heel wat voorbereiding en "service", ook al hou je het simpel. Nu waren we toevallig vorige week ons wettelijk huwelijk gaan vastleggen en zijn we nadien een hapje gaan eten bij de chinees. Daar kwamen we tot het lumineuse idee de familie uit te nodigen bij de chinees. Je hebt er een menuutje voor +/- 15-16 euro ... we moeten het nog bespreken met het restaurant maar we gaan hem zeker vragen iets voor te stellen rond die prijs, zo komen we toch nog tot een "aanvaardbaar" budget voor zo'n grote groep. Niettegenstaande ook niemand dit zal verwachten, hopen we toch dat ze het zullen appreciëren.
Groetjes en amuseer je nog met de voorberidingen hé.
|
|
ellen
14-4-2012
|
4-11-2011 9:47:48
Hey,
Thuis een stuk lekkere bruidstaart lijkt me super (is toch net rond koffie tijd). Daarna kan je eventueel nog koeken voorzien?...
Of kleine hapjes zoals je aangeeft! Is super, en hoeft echt niet veel te zijn.... om aangenaam en gezellig te worden.
Alvast heel veel succes
Ellen
|
|
Patrizia
2-6-2012
|
4-11-2011 12:33:49
ooh merci voor jullie reacties! ben toch al wat gerustgesteld nu! Ik ga het straks eens aan mijn aanstaande voorleggen en dan iets beslissen want anders blijf ik toch twijfelen...
|
|
dorien
5-5-2012
|
6-11-2011 0:20:30
wij hebben dit thuis zo gedaan toen we vorig jaar gingen samen wonen.... was erg plezant!!!
wat wij zo al hadden? popcorn, chips, groentjes met dopsausjes, en de fritpot aangestoken : bitterballen, curryworstjes,...
en het hoeft echt niet veel te kosten! x
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|