Terug naar overzicht
Wij trouwen op 01/09 en gaan er zowiezo voorzien :-). In België weet je nooit, bovendien zitten jullie met "maartse buien" dus... ;-).Groetjes!Evelien
Ik trouw zelf pas in juni, zal zelf waarschijnlijk de weersvoorspellingen afwachten. ik vraag me af of een ceremoniemeester dit niet standaard voorziet.... groetjes, joke
Heyla, ik zou er toch voorzien als ik jou was! We leven idd in een landje dat niet altijd luistert :D En bovendien kun je van die leuke hartvormige paraplu's voorzien, staat ook altijd leuk foto! Groetjes Alessia
Hey, vraag dit zeker eens aan je ceremoniemeester als je die hebt. Ik zou zelf wachten tot je meer zicht hebt op het weer die dag om geen overbodige kosten te maken! Je vindt die paraplus toch makkelijk.... Groetjes Hanne
Hallo, Ik zou ze sowieso voorzien, kan nooit kwaad. En als je ze niet nodig hebt kan je ze altijd verder verkopen, er zijn genoeg geïntereseerden (o.a. op dit forum). Wij zijn in augustus getrouwd, de weersvoorspellingen waren ook niet schitterend dus heb ik ze voorzien. Uiteindelijk is het een prachtige dag geworden en ik heb ze aan een bruidje in spe kunnen verder verkopen....GroetjesAnnelies
Hallo, Wij trouwen in januari en wilden ook papaplu's voorzien, maar de chauffeur van ons vervoer heeft steeds standaard een paraplu mee , dus denk ik dat we er zelf geen meer gaan kopen, hij haalt die gewoon meteen boven indien nodig .... misschien eens vragen aan jullie chauffeur of cmGroetjes
Wij trouwden in Juni. Het was de meest prachtige dag van het jaar met ver boven de 30 graden. Toch had ik enkele maanden voordien al paraplu's gekocht, voor de zekerheid.Zonder paraplu's was ik er van overtuigd dat het zou regenen. Met paraplu's had ik teminste iets achter de hand als het zou regenen.Wij hadden dezelfde exemplaren er voorzien voor de volledige suite. En hebben ze nog gebruikt voor de foto's en dit levert leuke beelden op.Uiteindelijk had ik ze niet nodig en hebben we ze (via het forum) kunnen verkopen
je kan misschien een (of enkele) leuke paraplu kopen om zeker te zijn...als je een leuke kleur of motiefje neemt, kunnen die nadien ook altijd gebruikt worden :)