Nu Online
Momenteel zijn er 184 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

iemand ervaring met vaarvakantie via jetair

4-11-2011 5:58:11
hey iedereen

wij zijn nog op zoek naar een leuke huwelijksreis. we hebben maar een klein weekje en willen het niet al te duur maken.
nu kwam ik via jetair op vaarvakantie terecht, met een boot varen door Frankrijk.
heeft iemand hier ervaring mee? Wat vonden jullie ervan.
leuke tips voor een huwelijksreis zijn ook welkom, voor in de maand mei.

Caroline
12-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 762

Hanne
1-10-2011
 Meld misbruik4-11-2011 8:08:31

Hey Caroline,

een collega van bij mijn vorige job heeft dat al verschillende keren gedaan. Zij vindt dat ongelooflijk super en een echte aanrader. Ik heb dit toen ook eens bekeken, maar ik vond dit wel nogal duur. Ik heb dit toen wel bekeken via de organisatie waarmee zij altijd boekte (ik weet de naam niet meer, het is al twee jaar geleden). Het is geen goedkope optie, alleszins. Tenzij ze bij jetair voordeel-aanbiedingen hebben natuurlijk.

Groetjes,
Hanne

Tania
14-7-2012
 Meld misbruik4-11-2011 12:00:45

Caroline

Zelf heb ik dit nog niet gedaan maar onze beste vrienden hebben deze zomer gekozen voor een vaarvakantie in Frankrijk via Jetair.

Ze hadden dit nog nooit gedaan en reizen zeer vaak binnen en buiten Europa van Camping tot luxehotel en vonden dit 1 van hun beste ervaringen

Dus als het jullie aanspreekt zou ik het zeker doen, zelf gaan we dit niet doen als huwelijksreis maar nadien gaan we dit zeker ook nog doen.

Tania

Nieke
2-6-2012
 Meld misbruik4-11-2011 13:02:55

Hoi Caroline,

Ik ben zelf reisagent en wij verkopen de vaarvakanties van Jetair ook. We hebben hier alleen nog maar positieve reacties op gehad. De meeste mensen die dit gedaan hebben, zijn echt helemaal verkocht als ze terug komen.
Zeker de route "Canal du Midi" in Frankrijk is een echte aanrader. Rustig, op eigen tempo maar toch veel te zien onderweg.
Bij het begin van de vaarvakantie krijg je een goede uitleg hoe je sluizen moet nemen etc en kan je even "oefenen". Dus voor het varen op zich moet je ook zeker geen schrik hebben.
Maar het is idd niet de goedkoopste soort reis die er is.

Hopelijk geraken jullie er uit!!!

groetjes Nathalie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...