Terug naar overzicht
Hey Caroline,een collega van bij mijn vorige job heeft dat al verschillende keren gedaan. Zij vindt dat ongelooflijk super en een echte aanrader. Ik heb dit toen ook eens bekeken, maar ik vond dit wel nogal duur. Ik heb dit toen wel bekeken via de organisatie waarmee zij altijd boekte (ik weet de naam niet meer, het is al twee jaar geleden). Het is geen goedkope optie, alleszins. Tenzij ze bij jetair voordeel-aanbiedingen hebben natuurlijk.Groetjes,Hanne
CarolineZelf heb ik dit nog niet gedaan maar onze beste vrienden hebben deze zomer gekozen voor een vaarvakantie in Frankrijk via Jetair.Ze hadden dit nog nooit gedaan en reizen zeer vaak binnen en buiten Europa van Camping tot luxehotel en vonden dit 1 van hun beste ervaringenDus als het jullie aanspreekt zou ik het zeker doen, zelf gaan we dit niet doen als huwelijksreis maar nadien gaan we dit zeker ook nog doen.Tania
Hoi Caroline,Ik ben zelf reisagent en wij verkopen de vaarvakanties van Jetair ook. We hebben hier alleen nog maar positieve reacties op gehad. De meeste mensen die dit gedaan hebben, zijn echt helemaal verkocht als ze terug komen. Zeker de route "Canal du Midi" in Frankrijk is een echte aanrader. Rustig, op eigen tempo maar toch veel te zien onderweg. Bij het begin van de vaarvakantie krijg je een goede uitleg hoe je sluizen moet nemen etc en kan je even "oefenen". Dus voor het varen op zich moet je ook zeker geen schrik hebben.Maar het is idd niet de goedkoopste soort reis die er is.Hopelijk geraken jullie er uit!!!groetjes Nathalie