TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sandra
7-9-2012
|
4-11-2011 10:03:29
Hallo Nathalie,
Ik ben niet van de regio, maar heb afgelopen zaterdag wel een trouwfeest meegemaakt in Artcube in Gent dus :-). Het is wel een zeer mooie locatie, speciaal...je moet er voor zijn, maar wel veel mogelijkheden qua zaalindeling denk ik.
Wou het je maar meegeven...gezien ik het niet op je lijstje zag staan.
Succes ermee!
groetjes
|
|
Annelies
22-9-2012
|
4-11-2011 10:08:47
Wij zijn naar Salons Caipirinha gaan kijken, en hoewel dit bij vele mensen een goeie indruk heeft nagelaten, was het bij ons eerder een zware tegenvaller. Hangt er natuurlijk van af wat je verlangt van je trouwfeest. Mij gaven ze de indruk van vooral 'goeikoop en heel veel', er werd maar weinig gelet op details en finesse (zowel mbt het eten, omgang, accomodatie,...), en laat dat nu net iets zijn waar wij het meeste belang aan hechten. De mensen waren heel vriendelijk daar, maar de zaal was niet ons 'ding'...Niks exclusief, niks speciaal, gewoon een feestzaal zoals 13 in een dozijn.... Maar zoals ik al zei, het hangt er van af waar je prioriteiten liggen en hoeveel geld je wil spenderen aan de feest.
Wij zijn in de streek van Gent ook gaan kijken naar Auberge du Pecheur in Sint Martens Latem, en dit is helemaal niet zoooo duur zoals de meesten denken of verwachten, Het enige wat ons daar tegengehouden heeft is het feit dat je daar 3 keer van 'zaal' moet veranderen. Er is een zaal/ruimte voor de receptie, en aparte zaal voor het diner, en dan terug een aparte ruimte voor het avondfeest...
Zilte Zoen in Temse/Elversele zijn wij ook gaan bezoeken en hoewel daar wel de finesse en de exclusiviteit wel hoger lag dan in de meeste andere zalen, was deze zaal ook een volledige afknapper....niet alleen door de arrogantie van de zaakvoerder, maar ook doordat je geen echte finale prijs kan krijgen voor je feest.... uren van personeel moeten bijvoorbeeld achteraf nog apart bijbetaald worden....
Wij zijn van aalst en hebben uiteindelijk gekozen voor kasteel Oudeberg in Geraardsbergen, vanuit Aalst was dat zelfs minder lang rijden dan de bestemmingen richting Gent die wee eerst gaan bezoeken waren.
Succes nog met de zoektocht! Grtjs A.
|
|
Dorine
|
4-11-2011 11:11:10
Hallo, ik kan alleen maar positief zijn over Salons Mimosa. Vorig jaar was het huwelijksfeest van onze zoon daar. Echt het was top! We hadden ook veel geluk met het weer zodat de receptie buiten kon zijn, een echte meevaller. Veel genodigden lieten daarna ook nog eens weten, zowel van receptie als van het feest, dat ze zo tevreden waren en zooooooo lekker dat het was!!! Uiteindelijk viel de prijs enorm mee, ondanks de geruchtenmolen van duur te zijn. Elk doet toch zijn eigen ding qua prijs zeker?! Het menu hoeft ook niet de pan uit te swingen en ik weet niet hoeveel gangen te zijn, om lekker te zijn. Het menu was simpel, lekker en meer dan genoeg. Oooo en de hapjes bij de receptie, verrukkelijk, mmmmmm!!!! :) Kortom, we waren twee families die super-tevreden waren (schoonmoeder van de zoon is nochtans geen gemakkelijke)
Succes en veel plezier met de voorbereidingen
|
|
Evelien
1-9-2012
|
4-11-2011 12:57:19
Heyhey,
Wij zijn van Aalst en hebben Salons Caipirinha gekozen! :-)
In tegenstelling tot Annelies hierboven hadden wij wel een heel goede ervaring. We vonden de zaal 1 van de mooiste die we gezien hebben (en zijn er een 10-tal gaan bezoeken) en vonden het eten fijn met oog voor detail maar toch voldoende (wat voor ons echt belangrijk was aangezien we allemaal goede eters zijn ;-)). Kwa prijs was dit voor ons een mooie middenklasse (+/- 10.000 voor 110 personen en 5 gangen), niet de goedkoopste maar ook niet de duurste, wat natuurlijk ook mooi meegenomen is. Bovendien waren de eigenaars heel vriendelijk (niets was teveel) en moest je niet voor elk extraatje x euro meer betalen. Daarnaast zijn het ook mensen die al 30 jaar in de sector zitten en zelf in de keuken staan, wat wij een enorm pluspunt vonden aangezien een kok in dienst snel ontslagen kan worden, en dan ben je natuurlijk niet meer zeker van het eten :-).
De Tybeert ken ik ook omdat wij daar onlangs een communiefeest gehad hebben. Het eten was heel lekker en de service was goed, maar de afstand was voor ons te groot, vandaar dat we hier niet gaan informeren zijn voor ons huwelijk.
De andere zalen ken ik zelf niet.
Groetjes en nog veel succes!
Evelien
|
|
inge
15-9-2012
|
4-11-2011 13:39:52
Hallo,
wij trouwen in salons Mantovani in Oudenaarde, ook niet zo ver van Gent.
|
|
kelly
22-6-2013
|
4-11-2011 14:29:06
heykey
wij zijn ook van regio gent hebben voor iets speciaals gekozen als feestbestemming op le bateau het is een boot aan de muinkaai(zuid) we hopen dat het echt goe meevalt de locatie op zich eel mooi en er zouden 100mensen op dek kunnen dus voor ons ruim schots genoeg :-)
mgv kelly
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|