Terug naar overzicht
Hallo, Als jullie een liedje gekozen hebben kunnen ze je op de dansschool wel zeggen welke dans je op het liedje kan doen. Naarmate je meer ervaring met dansen gaat hebben gaan jullie dit zelf ook horen. Een site waarop je dit kan opzoeken is er bij mijn weten niet. Moest je het willen weten kan je dit altijd even op dit forum vragen. Als ik je vraag zie zal ik zeker laten weten welke stijl jullie op jullie gekozen nummer kunnen dansen.En er zijn hier zeker nog andere mensen die jullie ook kunnen verderhelpen.GroetjesAnnelies
Bedankt voor je reactie Annelies!We zaten nu te denken aan I belong to you van Eros Ramazotti en Anastacia. Maar we zijn er nog lang niet over uit. Haha.We hebben nog bijna 7 maanden de tijd hoor, dus geen haast, maar er moet ook een dans op passen die we goed kunnen (tegen die tijd) en leuk vinden!
heylah, wij zijn nu ook pas begonnen met dansschool en kunnen ook nog niet op alle muziek dansen...maar heb wel al gemerkt dat wij beter kunnen bewegen op Disco/Boogie en de Cha cha cha enzo...eigenlijk de dansen waar er wat spontaner op gedanst kan worden (dus geen quickstep ofzo want dat haat ik) en het liedje dat wij hebben gekozen als openingsdans is ook Eros & Anastacia maar wij gaan er geen ingeoefende dans van maken. We gaan waarschijnlijk wel wat 'moves' erin verwerken die we hebben geleerd maar gaan het toch spontaan houden...gewoon op gevoel.Maar als je het wilt inoefenen kan je het natuurlijk vragen aan je dansleraar hé Groetjes xxx
Ja dat zouden we ook kunnen doen.We wachten maar eerst even af, misschien kunnen we tegen die tijd wel wat beter dansen ;). Ook bij ons gaat met name de ChaChaCha goed, en de Engelse wals bijvoorbeeld is een regelrechte ramp!Ik zie trouwens dat jullie ook op 2-6-2012 gaan trouwen!!Leuk!Succes met oefenen!!
Hoi!Wij trouwen ook op 2-6-2012!!Wij zijn dit jaar aans ons 4de jaar ballroom en latin bezig, en ik hoor meestal gewoon welke dans je op een liedje danst. Nu, I belong to you.. is wel moeilijk. :-) Dat is echt zo'n typische slow (tegelplakker) hierop ballroom dansen is niet makkelijk.Wat eventueel kan is een weense wals, of een speciale choreochrafie van slow fox, maar ik neem aan dat jullie deze nog niet geleerd hebben als jullie pas zijn beginnen dansen. :-s Je moet vooral een ritme nemen dat je beide graag danst, want je publiek geniet mee als jullie dat ook doen.. :-)Er zijn nog héél veel liedjes die kunnen als openingsdans. Zoek er maar eens naar hier op het forum. en kwil altijd wel helpen met een dans te bepalen voor een bepaald liedje.. :-)succes met de zoektocht!Groetjesx. Pascale