Nu Online
Momenteel zijn er 621 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

gastenboek

13-7-2006 15:48:39
Hallo

We trouwen in september en we zijn nog op zoek naar een leuk idee om op avondfeest onze bruiloftsgasten te laten tekenen. Wie heeft hier een leuk idee voor?

Bianca
22-9-2006
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 891

Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik13-7-2006 18:24:44

Hey

Ik heb al ne keer gehoord van een toiletdeur. Eventjes eruitnemen en in de zaal zetten, de mensen kunnen er dan met een stift er iets opzetten. Het voordeel is natuurlijk dat ge het nog vaak zult lezen hé!

Groetjes

Vicky
09.09.06

Kelly
10-12-2005
 Meld misbruik13-7-2006 22:14:38

Wij hebben een soort babbelbox gemaakt. Onze pc op een tafeltje in de hal geplaatst met micro en camera op aangesloten. Dat heeft een hele nacht staan draaien (7u film. Dus nu hebben we ook nog toffe beelden van hoe de mensen eruit zagen. Eén probleempje, we krijgen de dode stukken (wanneer mensen niets komen zeggen) er niet uitgeknipt want telkens loopt onze pc vast om de gesproken fragmenten aan elkaar te plakken. Onze camera stond zo opgesteld dat we wel beeld hebben van de dansvloer op de achtergrond, ook wel leuk om te zien. Succes!

Groetjes
Kelly
10.09.'05

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik14-7-2006 7:57:50

Hey,

ik heb al gezien dat mensen een grote foto van zichzelf of van hun ringen inkaderen en op de witte passe-partout dan hun gasten laten tekenen.

Groetjes,
Lieve

Judith
22-9-2007
 Meld misbruik14-7-2006 21:00:17

Een spiegel, waar je ze met een speciale pen op laat tekenen...

Judith

18-7-2007
 Meld misbruik15-7-2006 19:44:01

Hey!

Ik las net op een Nederlands forum dat je een 'wensboom' kan zetten i.p.v. een gatsenboek.
Je kiest een leuke plant, legt er kaartjes met lintjes bij (of kleine wasspeldjes) en zo kunnen mensen hun wens in je boom hangen!
Vond 't wel een tof idee!

Groetjes,

Veerle

Nathalie
8-9-2006
 Meld misbruik2-8-2006 20:52:54

Ja, die wensboom doen wij dus! Onze CM heeft alle gasten een mooi klein papiertje toegestuurd waarop ieder zijn wens aan ons schrijft, bij binnenkomst op het feest hangt elke gast zijn papier in de wensboom.
Ook leuk: een schoolbord neerzetten bij binnenkomst en iedereen daar iets op laten schrijven (hebben wij overwogen omdat ik lerares ben). Ook leuk: maak een mooi a4-tje (met bijv. de print van jullie uitnodiging erop) en stuur dat (evt. via de CM) naar jullie gasten. Hierop zetten zij wie zij zijn, hoe zij het bruidspaar kennen, een leuke anekdote die ze met (1 van) jullie delen en een wens aan jullie. Als je dan later al die papieren bundelt heb je een leuk boek vol met herinneringen!
Succes met kiezen!
Groetjes
Nathalie
08-09-06

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...