TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
gwenda
20-7-2012
|
4-11-2011 23:19:20
Hey Carmen
Ik ga ook voor kleur hoor, mijn make-up is doordeweeks ook al zwaarder dan gewoon naturel en dan vind ik het maar raar als ik der ineens zo met bekan niks op van make-up bijsta. Ik vind dat je moet kijken wat je zelf mooi vind, grtz
|
|
Vanessa
2-6-2012
|
5-11-2011 0:44:57
Ik draag normaal niet zo veel make-up. Maar voor de trouw wil ik graag dat mijn ogen eruit springen! Dus ik ga zeker voor een kleurtje!
|
|
Nancy
19-5-2012
|
5-11-2011 7:23:27
Ik heb zometeen mijn proef :) Ik ben in september naar de trouwbeurs geweest en daar hebben ze me ook geschminkt. Had toen ook vrij naturel in bruintinten. Was wel mooi maar wil denk ik toch ook iets anders. Ga zo meteen eens proberen in het paars ofzo omdat dat onze kleur voor de trouw wordt. Ben eens benieuwd en zal laten weten wat het uiteindelijk geworden is.
Groetjes Nancy
|
|
sarah
17-12-2011
|
5-11-2011 8:14:33
Hey Carmen; ik ga toch ook voor het iets zwaardere. Je moet rekenen fotos nemen al heel veel weg van make up. Bovendien trouwen we in de winter, dan kan het zeker al wat zwaarder. Zweten in de dag zal al minder frequent zijn. Mijn verloofde zei zelfs dat hij de meeste verwachtingen heeft van de professionele make up.( Na een aflevering te zien van zo man zoekt vrouw)
Laat maar weten hoe het is geweest, ik heb dinsdag mijn proef en tweede pas! Kan ik alles eens in vol ornaat zien...
|
|
laura
|
5-11-2011 9:48:34
Hoi Carmen,
Dit is zeker niet raar hoor! Ik heb al bruidjes gehad die een smokey eye willen en valse wimpers. Als jij je goed voelt met wat zwaardere make-up, moet je dit zeker doen! Bruidsmake-up is voor iedereen verschillend! Je goed voelen op je grote dag is dan ook het belangrijkste!
Alvast veel succes!
Groetjes,
Laura
|
|
Nancy
19-5-2012
|
5-11-2011 21:07:53
Bij mij wordt het dus paars :) Proef was supergoed meegevallen!!! Overdag een beetje lichter en 's avonds mag het een beetje meer zijn.
|
|
Carmen
12-1-2012
|
5-11-2011 23:29:50
Oef, ik ben dus niet alleen :) Nancy, heb je foto's? Mijn getuige komt meekijken voor foto's te nemen.
|
|
evy
2-7-2011
|
6-11-2011 0:23:06
bij mij waren mij ogen fel groen, ik vond dat dat kon omdat mijn lippen niet fel waren, ik wou dat mijn ogen er uit sprongen. mijn jurk was ook vrij simpel dus mochten mijn ogen een beetje oplichten! En iedereen vond het naar het schijnt prachtig!
|
|
Nancy
19-5-2012
|
6-11-2011 7:55:29
sorry, heb geen foto's genomen. ben gisteren zowat overal gaan stoefen en ze vonden het allemaal heel goed. Durfden misschien niet anders te zeggen :) Als je een kleurtje wil, gewoon doen!!. Heb het overdag wel een beetje zachter gelaten. Heb een tijdje geleden een bruidje gezien en die was echt te hard geschminkt. Was echt niet mooi. Daarom laat ik mijn visagiste 's avonds terugkomen. Succes morgen en geniet ervan.
|
|
Carmen
12-1-2012
|
6-11-2011 8:58:53
De onze gaat een hele dag mee (tot op het avondfeest, en doet ook kapsel) Ik heb schrik dat er met veel wind of regen mijn kapsel er niet meer gaat uitzien ofzo. Dus ik kan nu ook wel 'veranderen' naar de avond toe. Ik heb een foto van wat ik mooi vind, en ik kan dat laten zien he. Dan kan zij mss indien nodig enkele aanpassingen doen. Groetjes!
|
|
tinneke
13-7-2012
|
6-11-2011 9:38:24
Ik ga voor zwart! Ik hou echt niet van "naturel opgemaakt", ik doe dit in het dagelijks leven ook niet dus... Ik ga dus voor zwarte oogschaduw! Mijn lippen hou ik wel naturel! Ik zou zeggen; ga voor een kleurtje!
|
|
Nancy
19-5-2012
|
7-11-2011 20:39:42
en hoe was de proef?
|
|
Carmen
12-1-2012
|
7-11-2011 21:29:45
Kei goe!!! Ben heel tevreden! Ik heb zwart - wit .
|
|
|
|
Helemaal uzelf !
in |
Je wil je professioneel laten opmaken op je trouwdag of je wil een leuke make-over bij jou thuis
in Sint-Stevens-Woluwe (Zaventem) |
Een prachtig bruidskapsel en bijhorende naturelle Make-Up, wij laten je stralen op jouw speciale dag!
in Deurne |
Iedereen verdient het om er stralend uit te zien op zijn of haar belangrijke dag!
in Borgerhout |
in Turnhout |
Professionele, betaalbare make-up & hairstyling op maat...
in Hemiksem |
Welcome to the world of beauty!
in Leest |
Always look at the bright (bride) side of life !!
in Rillaar |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Bruidskapsel en make-up aan huis
in Harelbeke |
|