Nu Online
Momenteel zijn er 665 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

gezocht : ervaringen Bruidsschoenen bestellen via brandos

4-11-2011 23:25:19
Hallo allemaal,
Heeft er hier al iemand schoenen besteld via brandos.nl ik had hele mooie laarsjes gezien van elsa shoes maar vind 200 euro veel om eraan te geven op brandos zag ik laarsjes voor minder dan de helft, ik kan niet wachten op de gewone lentecollectie aangezien ik al in januari trouw, wie kan ervaringen delen over het bestellen daar en hoe doe je dat voor de maat zitten ze ruim of juist klein? alle hulp welkom !!
Groetjes

Els
27-1-2012
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 722

Carrie
13-9-2013
 Meld misbruik5-11-2011 16:04:16

je moet eens goed zien op hun site, maar ik geloof dat je gratis mag terugsturen als je een andere maat wil, of als ze niet goed zijn....

Stephanie
5-5-2012
 Meld misbruik7-11-2011 9:06:05

Ik volg dit even op, ik heb op Brandos ook enkele modelletjes gezien die mij kunnen bekoren.

Sophie
15-9-2012
 Meld misbruik7-11-2011 9:35:07

Hallo ladies!

Ik heb zelf nog niet op Brandos besteld, maar mijn zusje wel, en zij was supertevreden. Ze heeft de schoenen besteld in haar gewoonlijke maat, en dat was in orde. Ook het nakomen van de levertermijn en dergelijke was allemaal in orde. En zoals Carrie zegt, ik denk inderdaad dat je gratis mag terugsturen als ze niet goed zijn. Eventueel kan je dus overwegen om 2 maatjes te bestellen en te houden wat het best past...

Succes ermee

Els
27-1-2012
 Meld misbruik7-11-2011 18:29:00

ik heb er dan toch maar in een winkel gekocht, zo zijn we meteen zeker van de maat en ik hed gelezen op de site dat het +/- 3 weken duurt voor je je geld weer hebt omdat het eerst naar zweden moet ( de schoenen) leek ons beter op velig te spelen
groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...