Nu Online
Momenteel zijn er 495 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ideeen voor romantische huwelijksreis

5-11-2011 7:21:53
dag iedereen

Wij zijn nog op zoek naar een leuke huwelijksreis. we trouwen in mei en hebben maar een kleine week (als ons verlof wordt goedgekeurd).
Ik dacht eerst aan Kopenhagen maar mijn vriend vindt dit niet echt romantisch.
Een vaarvakantie is ook nog bij me opgekomen maar de prijs loopt misschien nogal hoog op, of heeft iemand hier ervaringen mee?
verder dachten we ook aan Spanje, maar ik wil dan goed weer en in mei staat dat zeker niet vast.

Iemand leuke budgetvriendelijke ideeen voor een romantische huwelijksreis die max 1 weel duurt?

Caroline
12-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 794

tine
19-5-2012
 Meld misbruik5-11-2011 9:02:14

Dag Caroline,

Wij trouwen een week na jullie, en gaan pas in juni op huwelijksreis. Al enkele jaren gaan wij naar Zuid-Frankrijk, een huisje met privézwembad. Het contact met de eigenares is super, voor ons is het 'thuiskomen'...
Daardoor hebben we beslist om naar onze vaste stek op huwelijksreis te gaan, je maakt het zelf zo romantisch als je wil.

Dus gewoon eens surfen op het net, en je vindt zeker iets betaalbaar.
In Frankrijk zijn er zeer leuke, romantische kleine dropjes, dus waarom niet?!

Spanje is ook mooi...
Om echt zeker te zijn van supermooi weer, moet je denk ik, net iets verder trekken...
Jullie vinden zeker dé bestemming!!
De sfeer bepaal je toch voor een groot stuk zelf, als jullie maar samen zijn, samen genieten.

Veel succes nog met alle voorbereidingen...

groetjes, tine

Vicky
30-6-2012
 Meld misbruik5-11-2011 10:30:31

Hallo Caroline!

Wij trouwen wel pas einde juni en zouden graag naar Andalusië trekken. Lijkt mij een supermooie streek en de romantiek moet je toch overal zelf maken!

Op de website vertellen dat het er overdag aangename temperaturen zijn (tussen de 20 en 25°), als dit natuurlijk warm genoeg voor jullie is :)

Veel plezier met de voorbereidingen en de zoektocht!

Groetjes
Vicky

Bruidje
28-4-2012
 Meld misbruik5-11-2011 11:28:14

Toscane is ook echt super!! Heel romantisch met die kleine stadjes, superlekker eten en gewoon rustig samen genieten! Voordeel is ook dat het in die periode nog niet té warm is... Als je echte juni-augustus naar bijv. Andalusië of Toscane gaat is het erg vaak zo warm dat je niet buiten kunt komen zonder te puffen en te zuchten... xxxx

julie
23-6-2012
 Meld misbruik5-11-2011 11:50:04

Hey,

Wij gaan volgend jaar in december op huwelijksreis voor 3weken naar Zuid Afrika...
Droom bestemming!

Marijke
5-5-2012
 Meld misbruik5-11-2011 15:10:34

Hey,

Sevilla is ook een heel mooi, romantisch stadje! En ik denk dat het daar in mei toch al wel redelijk warm is!

Sarah
18-5-2012
 Meld misbruik5-11-2011 23:18:02

Hey, wij gaan waarschijnlijk richting Italie, Verona (stad van Romeo & Julia) in juli. Misschien dat we er nog Firenze en Venetië bijdoen, maar dat moeten we nog eens bekijken :) Eerst nog wat sparen, net terug van een pre-honeymoontrip naar NY ;)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums