Nu Online
Momenteel zijn er 219 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tips nodig!

5-11-2011 13:18:03
Beste bruidjes,

Voor ons huwelijk op 11/05/2012 geven we 's avonds voor een 90tal man een weddingparty. Dus met receptie enzo en landenbuffetten en dessertbuffetten. Als thema hebben we gekozen voor "black and white and a touch of red". Dit gaan we zowel doortrekken naar zaaldecoratie toe,alsook de dresscode voor de genodigden en onze eigen kledij ook. En juist hiervoor heb ik enige tips nodig. Bij mijn verloofde gaan we voor een zwart pak met ivoor hemd en denk voor the touch of red een rode das (of zou dit niet mooi zijn met 3 kleuren). Voor de kindjes (2 zonen) ook een zwart pak met rood hemd dan en ivoor dasje. En ikzelf heb een jurk( in 2delen) van Linea raffaelli. bovenstuk ivoor met zwarte borduursels en zwart lint in,en de rok zwart met wat ivoor in. Ik weet niet goed hoe ik mijn touch of red zal doen. Zou ik een rood bruidsboeket nemen of met rode accesoires werken?vb ketting,oorbellen,haaraccessoires? of rode schoentjes eronder? weet het efkes niet meer dus ben aan het denken om die touch of red eventueel weg te laten. Maar had dit mooi gevonden vooral voor de foto's enzo eigenlijk. Het zwart en witte thema en dan die rode accenten erin.

melissa
11-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 890

Sandra
18-5-2012
 Meld misbruik5-11-2011 13:34:20

Ik zou voor de rode schoentjes gaan samen met het boeket.!!

inge
15-9-2012
 Meld misbruik5-11-2011 15:51:10

Ik zou voor rode lippen gaan. Als dit bij je past tenminste.

An
18-5-2012
 Meld misbruik5-11-2011 16:00:02

Als je rok al zwart is zou ik oppassen met rode schoenen eronder (tenzij je een mooie match vindt, want ik vind dat niet elk rood bij zwart staat) en eerder voor rode bloemen en rode accessoires gaan.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...