Terug naar overzicht
Blijkbaar p&c en ook in st martens latem ann-sophie .Eens googlen misschien.
in P&C in Antwerpen hebben ze een hoekje met suitekleding. Ik heb der echt wel al mooie dingen gezien voor weinig geld. In Rijsel en denk Brussel ook zit er ook nog een winkel met goedkope feestkleding.Maar kan even niet op de naam komen.
Tati is de naam van die winkel.
ann-sophie outlet is inderdaad aan te raden! Zelfs linea raffaelli maar dan veel goedkoper!
Voor zover ik weet bestaat Tati enkel in Rijsel, met suite- en bruidskleding. Niet elke winkel van Tati heeft zo'n "bruidsafdeling" omdat bij Tati ook gewone kledij verkocht wordt en zelfs kleine spulletjes voor binnenshuis. Maar op de bruidsafdeling vind je bvb ook handschoenen, tasjes, hoeden, sluiers, decoratie, enz... Je kan op internet een blik werpen in de catalogus met bruids- en suitekleding. Dat geeft je al een idee.
boetiek couture in st- niklaas is ook niet duur, heeft verschillende grote merken aan lage prijzen groetjes
Hey!Ik trouw ook absoluut niet in lang en wit, ik vind dat nogal ouderwets en ben zelf nogal heel modern! Ik heb een kleedje gekocht bij le chapeau (suitekleding) en betaalde 450 euro zonder retouches, het is een kleedje van de Love collectie van enzoani! Echt een aanrader!
Hallo Tinneke,kan je me dat adres van de winkel is laten weten.Dank u.Grtjs.
Ik ben zelf geweest bij le chapeau in de carnotstraat 45 - 47 in Antwerpen, ze hebben wel meerdere winkels, misschien eens kijken op hun website!