Terug naar overzicht
Marylise begint zo vanaf 1200 euro denk ik. Heb zelf ook een Marylise. De 2 die je noemt heb ik niet aangehad, dus weet de prijzen ook niet, maar de meeste Marylises die ik gepast heb waren tussen 1200 en 1500. Je moet dan natuurlijk ook nog passend ondergoed erbij voorzien. Dus dan komt er nog wel wat bij. Ik heb ook nog een accessoire bij de jurk dat ook 140 euro kostte.
Hallo,heb vorige week ook een Marylise jurk gekozen en deze komt op €1200 (retouches in).Groetjes,Aurelia
Ik heb ook een Marylise en die komt op 1695 eur. Heb 2 of 3 Marylises aangehad en deze waren allemaal die prijs.Groetjes!
Ik heb ook een Marylise gepast en die kwam op 1450 euro. Van stijl en afwerking leek het een beetje op de Zahra, dus ik denk dat de prijs daarvan ook wel zoiets zal zijn.
Ik heb ook een marylise en die kost 1400 euro denk dat ze allemaal een beetje rond die prijs zijn! Maar het is ook te zien in welke stof je gaat, de mijne is in wilde zijde dus wel iets duurder dan tafta die was 200 euro goedkoper! Groetjs
Ik heb ook een Marylise van ongeveer 1400 euro.Wel echt supermooi!!!Groetjes Julie
Hey,Ik heb ook een Marylise en de prijs was 1350 euro.In februari mag ik terug voor de eerste pas.Groetjes,Sonja
Hey, je moet toch rekenen tussen de 1200 en 1500 euro. Ik heb zelf ook een Marylise en de prijs kwam op 1270 euro.
Gisteren mijn Marylise'ke gekocht, kwam op 1500 euro en met retouches 100 erbij. De winkels verschillen wel van prijzen, ik kon het ook kopen aan 1405 en met retouches erbij 130 euro. Maar ik voelde mij meer op mijn gemak waar het kleedje iets duurder was, dus ik betaal iets meer maar voel mij dan wel om mijn gemak bij de verkoopster.
Hey! Waar zijn jullie allemaal geweest. Ik woon in de omgeving van turnhout en ben op zoek naar een goede winkel die Marylise verkoopt. Tips?
Hallo, ik ben naar bruidshuis steven geweest in torhout en ze bestellen de jurk die je wil! Ik was daar zeer tevreden over de service en al, kzou direct terug gaan naar daar! Veel succes met de zoektocht naar de perfecte jurk ;-) je voelt het meteen als het de juiste is! Groetjes