Terug naar overzicht
Dag Kim, Wij kiezen ook voor een eigen ontwerp en laten onze uitnodigingen drukken bij Buroport in Aalst. Wij hebben ook zo'n 50 uitnodigingen nodig en betalen 47,50 Euro. Gedrukt op 300 gr. papier, recto/verso en full colour.Wij vonden dit een goede prijs.Nog veel succes!GroetjesElien
Hey KimBij ons hetzelfde verhaal. We maakten een eigen ontwerp in publisher op aanraden van mijn vader omdat je dan je marges kan instellen. En gingen met dit ontwerp naar een lokale drukker. Om het op mooi beige blinkend papier in kleur want we hebben onder andere foto's van onszelf gebruikt. Kwam het voor 100 uitnodigingen op 80 à 90 euro ook recto/verso en ze snijden ze zelfs al in vorm. Dus op zich wel wat goedkoper dan de voorbeelden en wij vinden het alvast een heel stuk origineler en persoonlijker...Dus het hoeft niet per se duurder uit te komen. Maar op zich moet je de keuze voor jezelf maken welke je het mooist vindt... GroetjesMarieke
wij hebben twee keuzes ... ofwel gaan we voor het kaartje dat volledig van de drukker komt, doet hij al het werk. ofwel ga ik het volledig zelf maken en gaat onze computer alles drukken, dan moet er geen drukker bij te pas komen x
wij hebben van de zomer ons eerste zoontje gekregen en hebben ons geboortekaartje zelf ontworpen. we hadden een dubbelzijdig bedrukt kaarje dat gevouwen moest worden (zo een langwerpig) in haagwaardigheids papier (van da dik)voor 250 kaartjes betaalden we iets minder dan 130 euro!
Hoi,Een vriend van mijn verloofde maakt het ontwerp van onze uitnodigingen.Drukkosten hangt af van het papier waar je wil op drukken en de druktechniek.Wij willen een mat papier en blinkende opdruk, wat iets duurder zal uitvallen. Best eens langs gaan met je ontwerp bij verschillende drukkers en dan zal je snel een idee hebben van prijs ;-)!Succes er nog mee!groetjes
Mensen zeggen vaak drukken wanneer ze (digitaal) printwerk bedoelen. Drukken is een stuk duurder tenzij je voor echt grote oplage gaat, dan wordt het weer goedkoper dan printen.