TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
romina
6-7-2012
|
5-11-2011 21:26:20
Hey hey Ik heb de suspiro van La Sposa en de Baronia van Pronovias eens bekeken en ik vind toch dat ze niet héél erg op elkaar lijken. Alleen de hals is beetje zelfde maar de Suspiro is maar een dun kleed zonder hoepel en dat is dus bij de Baronia niet hé. En Die Billie moet ik nog eens even bekijken. De mannen weten zwaar zoiets weegt op ons hoor. Dus niet te veel van aantrekken. Ik zou ook in paniek raken hoor.
Groetjes.
|
|
romina
6-7-2012
|
5-11-2011 21:28:10
Ik heb net even die Billie bekeken en amai. Dat vind ik toch ook wel pracht van een kleed. Mooiste van de 3 eigelijk.
Groetjes.
|
|
Sandra
18-5-2012
|
5-11-2011 21:51:23
Ik zou gaan voor de Billie!!
|
|
tima
8-9-2012
|
|
|
Lies
18-8-2012
|
5-11-2011 22:19:24
Ik vind die Billie ook mooier dan de anderen eigenlijk. Hopelijk kom je er uit.
|
|
Evelyn
20-4-2012
|
5-11-2011 22:19:42
Dat is een feit dat ze bij Robel nakijken of er kennissen zijn en welk jurk ze kozen. Ik had geluk het zat niet bij mijn keuze.
naar mijn mening is het laatste kleed het prachtigste!
Succes met je keuze!
groetjes
|
|
Jili
12-5-2012
|
5-11-2011 22:25:50
Billie is het mooiste van de 3 !!! ma oeeeeeeeh... die andere is ook wel super mooi (Sissie jurk)
In welk kleedje voelde jij je het beste? Zonder rekening te houden met 1 van je kennisen... Ik denk dat je vanbinnen wel al weet welk kleed het zal worden.
't is toch ni makkelijk hé om altijd maar keuzes te maken :-)
groetjes
|
|
tima
8-9-2012
|
5-11-2011 22:28:09
tis dat loslaten van 1 van de 2 is moeilijk het is daarom dat ik het even laat bezinken en dat ik me niet wil laten beinvloeden door jurk van collega
|
|
Jili
12-5-2012
|
5-11-2011 22:33:01
mmm.. begrijpelijk... ik wou de trouwjurkenjacht eigenlijk zo lang mogelijk uitstellen omdat ik het jammer vond dat het dan voorbij zou zijn...
Ik heb ondertussen mijn kleed wel al gevonden, maar als ik nu sommige jurken zie dan denk ik soms van: "oooeeh, misschien als ik die paste is die nog mooier" en "is de mijne wel mooi" (want op foto is die echt lelijk :-) ), maar toch ben ik echt blij dat ik mijn kleed gevonden heb, ik moet alleen maar denken aan het princessengevoel dat ik had toen ik mijn kleedje voor de eerste keer in de spiegel zag...
Succes met de keuze ;-)
|
|
benita
8-9-2012
|
6-11-2011 7:58:02
Hey Tima, hoelang op voorhand trouwt je kennis? ik vind persoonlijk het prinsessen jurk het mooiste, maar ze zijn allemaal mooi hoor. toch vind ik dat je voor uw 1ste gedacht moet gaan, zodat je achteraf geen spijt krijgt. denk niet aan het kleed van jouw kennis, maar kijk waar je jezelf het beste in voelt! jij moet stralen die dag é veel succes met de zoektocht achter je trouwjurk!!
|
|
inge
15-9-2012
|
6-11-2011 8:59:56
Ik zou ook voor de billie gaan.
|
|
Sandra
7-9-2012
|
6-11-2011 10:06:55
Suspiro en Baronia lijken meer op elkaar dan Billie...maar de neklijnen zijn ongeveer allemaal hetzelfde natuurlijk. Het zijn heel mooie jurken alle 3! Dit model van jurk is vorig jaar ook heel veel verkocht zeiden ze mij bij Pierre-Yves in Aalst.
Van allemaal vind ik wel Billie het mooiste en die neklijn is ook net iets anders dan de andere... Niet makkelijk natuurlijk als je met 3 huwelijken zo kort op elkaar zit...en jammer dat die andere 2 bruidjes dezelfde smaak hebben :-).
Denk er nog even over na, je hebt nog tijd é ;-)! Succes er nog mee!!
groetjes
|
|
tima
8-9-2012
|
6-11-2011 10:36:57
de kennis trouwt in mei maar kdenk dat we op onze receptie +-50 gemeenschappelijke kennissen hebben als ze allemaal komen natuurlijk en wij zijn ook op elkaars huwelijk uitgenodigd nu mijn bf die mee was bij het passen van de billie vond dit zo mij ze zei echt hollywood ze zei ook als je die jurk nu in een andere winkel had gepast ging je ook niet geweten hebben dat die kennis een jurk in "dezelfste" stijl had en tegen mei ging je der ook niets meer kunnen aan veranderen ging je dan opeens je jurk minder graag zien tja ze heeft een punt natuurlijk
|
|
Silke
6-10-2012
|
6-11-2011 11:32:51
Ik zou gewoon mijn hart volgen. Ik vind persoonlijk Billie mooist van de drie "gelijkaardige" jurken. Zoek een kleedje waar je goed bij voelt. Het laatste kleedje, de andere stijl, vind ik persoonlijk ook wel heel mooi maar jij moet kiezen waar je je goed in voelt! En als het kleed wat op elkaar trekt, so what??? Jullie trouwen maanden uit elkaar en als je nu je kleedje koopt en dat "bekend maakt" dat je je kleedje hebt zal iedereen wel redeneren dat jij ook niet wist welk kleedje jouw kennissen hadden en dan nog, eigenlijk moet jij gewoon kiezen waar je je goed in voelt en moet je kennis het maar zien als een compliment als je een gelijkaardig kleedje hebt. Of als je echt twijfelt: spreek er eens over met je kennis! Zeg dat je via de winkel weet welk kleed zij heeft omdat het ook jouw rekje hangde en dat jij nu ook met kleed in je hoofd zit, maar twijfelt omdat het gelijkaardig is. Je zal snel zien hoe ze reageert. Ik zou toch reageren: zolang het niet helemaal hetzelfde is, oke voor mij, teken dat je goed smaak hebt!!
|
|
tamara
19-5-2012
|
6-11-2011 11:40:19
hallo tima,
persoonlijk vind ik de Billie jurk het mooiste, maar jij moet kijken in welke jurk je u het best voelt. Op foto zie de jurk er meestal anders uit dan als je het zelf aan hebt. Ik versta uw twijfels, maar tenslotte is het in september uw dag en moet het zijn hoe jullie het willen.
veel succes met uw beslissing!
groeten
|
|
caroline
9-6-2012
|
7-11-2011 13:11:50
Billie is supermooi! Dat was ook 1 van mijn favorieten:). Je moet gewoon de jurk kiezen, waarin je het meeste straalt. Veel succes:)!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|