Nu Online
Momenteel zijn er 476 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

:-s

5-11-2011 21:08:07
kleedjes passen dag dus joepie zu je denken amaai kwas bijna aan de winkel zegt mijn zoontje mama je bent de spaghetti saus vergeten lap gelukkig goed op tijd dus auto gedraaid ben ik bijna thuis begint mijn auto raar te doen ik aan de kant en ja lap platte band tegen dat mijn vriend kwam 9u15 na wat geruzie ja ik was op en top gestressed tegen dan (moest om 10u in de winkel zijn ) heeft hij de auto laten staan en mij gevoerd naar de winkel 1 kleedje overgehouden die wel nog speciaal was en toch heel andere stijl enzoani fatima maar ipv zwarte riem een witte met bling bling nu volgend jaar trouwen we met 3 inde kenissen kring kom ik toevallig ina een ndere winkel 1 van die kenissen tegen staat ze daar met haar definitief besluit die nietemin van een ander merk maar toch heel de zelfde stijl als mijn kleedje vorige winkel dus in mijn kopje was het al een streep door het kleedje noem ik de naam van kennis nr2 want ik wist dat ze hier haar kleedje had besteld terwijl ze kijken welk kleed pas ik al mijn 1ste aan die mij wel wow staat de mensen die mee zijn super enthousiast sexy maar toch wedding nu komt de verkoopster opeens binnen "kweet welk kleed je vriendin heeft bestelt "en ik nu ook want opeens verdween er een kleed van mijn rek en mijn enthousiasme ook als de verkoopster zegt het kleedje dat je nu aanhebt is in de zelfde stijl kheb dan toch doorgevraagd of het jurkje die weggenomen was of dat dat de jurk was want ik had het zelfde model genre in mijn top 3 robel heeft ze met veel tegenzin toegegeven toch blij dat ik het wist maar mijn wow gevoel serieus geminderd bij het kleed natuurlijk voor de mensen die willen vergelijken zij heeft maar lasposa suspiro , model in robel pronovias baronia , model dat ik 1st wow vond in sottero &midgley model billie vriend vind dak aant flippen ben maar hij heeft uiteraard de jurken niet gezien flip ik? please help me to the straight path zijn deze jurken toch verschillend genoeg of zouden jullie een beetje het zelfde wrange gevoel hebben

tima
8-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 16 | Gelezen: 1465

romina
6-7-2012
 Meld misbruik5-11-2011 21:26:20

Hey hey
Ik heb de suspiro van La Sposa en de Baronia van Pronovias eens bekeken en ik vind toch dat ze niet héél erg op elkaar lijken. Alleen de hals is beetje zelfde maar de Suspiro is maar een dun kleed zonder hoepel en dat is dus bij de Baronia niet hé.
En Die Billie moet ik nog eens even bekijken.
De mannen weten zwaar zoiets weegt op ons hoor. Dus niet te veel van aantrekken. Ik zou ook in paniek raken hoor.

Groetjes.

romina
6-7-2012
 Meld misbruik5-11-2011 21:28:10

Ik heb net even die Billie bekeken en amai. Dat vind ik toch ook wel pracht van een kleed. Mooiste van de 3 eigelijk.

Groetjes.

Sandra
18-5-2012
 Meld misbruik5-11-2011 21:51:23

Ik zou gaan voor de Billie!!

tima
8-9-2012
 Meld misbruik5-11-2011 22:16:15

kvoel me al wat beter kheb nog 1 kleedje waar ik me super bij voelde maar is dan weer 120° andere richting http://www.couturerobel.be/site/fotogalerij/vbigimages/...
http://www.couturerobel.be/site/fotogalerij/vbigimages/...
en dit is dan de billie
http://cdn.bestdestinationwedding.com/2/29/29db4856_ASM...
http://www.weddingdressesaustralia.net/images/large/mag...
http://www.chameleonbride.co.uk/sotteromidgley10/billie...
moeilijk om dat een keuze int te maken het 1ste is mijn sissie jurk die ik altijd wilde het andere is mijn sexy extraverte ik tja tis nie gemakkelijk

Lies
18-8-2012
 Meld misbruik5-11-2011 22:19:24

Ik vind die Billie ook mooier dan de anderen eigenlijk.
Hopelijk kom je er uit.

Evelyn
20-4-2012
 Meld misbruik5-11-2011 22:19:42

Dat is een feit dat ze bij Robel nakijken of er kennissen zijn en welk jurk ze kozen. Ik had geluk het zat niet bij mijn keuze.

naar mijn mening is het laatste kleed het prachtigste!

Succes met je keuze!

groetjes

Jili
12-5-2012
 Meld misbruik5-11-2011 22:25:50

Billie is het mooiste van de 3 !!!
ma oeeeeeeeh... die andere is ook wel super mooi (Sissie jurk)

In welk kleedje voelde jij je het beste? Zonder rekening te houden met 1 van je kennisen...
Ik denk dat je vanbinnen wel al weet welk kleed het zal worden.

't is toch ni makkelijk hé om altijd maar keuzes te maken :-)

groetjes

tima
8-9-2012
 Meld misbruik5-11-2011 22:28:09

tis dat loslaten van 1 van de 2 is moeilijk het is daarom dat ik het even laat bezinken en dat ik me niet wil laten beinvloeden door jurk van collega

Jili
12-5-2012
 Meld misbruik5-11-2011 22:33:01

mmm.. begrijpelijk... ik wou de trouwjurkenjacht eigenlijk zo lang mogelijk uitstellen omdat ik het jammer vond dat het dan voorbij zou zijn...

Ik heb ondertussen mijn kleed wel al gevonden, maar als ik nu sommige jurken zie dan denk ik soms van: "oooeeh, misschien als ik die paste is die nog mooier" en "is de mijne wel mooi" (want op foto is die echt lelijk :-) ), maar toch ben ik echt blij dat ik mijn kleed gevonden heb, ik moet alleen maar denken aan het princessengevoel dat ik had toen ik mijn kleedje voor de eerste keer in de spiegel zag...

Succes met de keuze ;-)

benita
8-9-2012
 Meld misbruik6-11-2011 7:58:02

Hey Tima, hoelang op voorhand trouwt je kennis?

ik vind persoonlijk het prinsessen jurk het mooiste, maar ze zijn allemaal mooi hoor.
toch vind ik dat je voor uw 1ste gedacht moet gaan, zodat je achteraf geen spijt krijgt.
denk niet aan het kleed van jouw kennis, maar kijk waar je jezelf het beste in voelt!
jij moet stralen die dag é
veel succes met de zoektocht achter je trouwjurk!!

inge
15-9-2012
 Meld misbruik6-11-2011 8:59:56

Ik zou ook voor de billie gaan.

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik6-11-2011 10:06:55

Suspiro en Baronia lijken meer op elkaar dan Billie...maar de neklijnen zijn ongeveer allemaal hetzelfde natuurlijk. Het zijn heel mooie jurken alle 3!
Dit model van jurk is vorig jaar ook heel veel verkocht zeiden ze mij bij Pierre-Yves in Aalst.

Van allemaal vind ik wel Billie het mooiste en die neklijn is ook net iets anders dan de andere...
Niet makkelijk natuurlijk als je met 3 huwelijken zo kort op elkaar zit...en jammer dat die andere 2 bruidjes dezelfde smaak hebben :-).

Denk er nog even over na, je hebt nog tijd é ;-)!
Succes er nog mee!!

groetjes

tima
8-9-2012
 Meld misbruik6-11-2011 10:36:57

de kennis trouwt in mei maar kdenk dat we op onze receptie +-50 gemeenschappelijke kennissen hebben als ze allemaal komen natuurlijk en wij zijn ook op elkaars huwelijk uitgenodigd nu mijn bf die mee was bij het passen van de billie vond dit zo mij ze zei echt hollywood ze zei ook als je die jurk nu in een andere winkel had gepast ging je ook niet geweten hebben dat die kennis een jurk in "dezelfste" stijl had en tegen mei ging je der ook niets meer kunnen aan veranderen ging je dan opeens je jurk minder graag zien tja ze heeft een punt natuurlijk

Silke
6-10-2012
 Meld misbruik6-11-2011 11:32:51

Ik zou gewoon mijn hart volgen.
Ik vind persoonlijk Billie mooist van de drie "gelijkaardige" jurken.
Zoek een kleedje waar je goed bij voelt.
Het laatste kleedje, de andere stijl, vind ik persoonlijk ook wel heel mooi maar jij moet kiezen waar je je goed in voelt! En als het kleed wat op elkaar trekt, so what??? Jullie trouwen maanden uit elkaar en als je nu je kleedje koopt en dat "bekend maakt" dat je je kleedje hebt zal iedereen wel redeneren dat jij ook niet wist welk kleedje jouw kennissen hadden en dan nog, eigenlijk moet jij gewoon kiezen waar je je goed in voelt en moet je kennis het maar zien als een compliment als je een gelijkaardig kleedje hebt.
Of als je echt twijfelt: spreek er eens over met je kennis! Zeg dat je via de winkel weet welk kleed zij heeft omdat het ook jouw rekje hangde en dat jij nu ook met kleed in je hoofd zit, maar twijfelt omdat het gelijkaardig is. Je zal snel zien hoe ze reageert. Ik zou toch reageren: zolang het niet helemaal hetzelfde is, oke voor mij, teken dat je goed smaak hebt!!

tamara
19-5-2012
 Meld misbruik6-11-2011 11:40:19

hallo tima,

persoonlijk vind ik de Billie jurk het mooiste, maar jij moet kijken in welke jurk je u het best voelt.
Op foto zie de jurk er meestal anders uit dan als je het zelf aan hebt.
Ik versta uw twijfels, maar tenslotte is het in september uw dag en moet het zijn hoe jullie het willen.

veel succes met uw beslissing!

groeten

caroline
9-6-2012
 Meld misbruik7-11-2011 13:11:50

Billie is supermooi! Dat was ook 1 van mijn favorieten:). Je moet gewoon de jurk kiezen, waarin je het meeste straalt.
Veel succes:)!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info