Terug naar overzicht
Hoi Eef, ik weet niet waar je ze gezien hebt, maar bij de juwelier hier lagen ze ook.. Mijn verlovingsring is een stalen ring met een steen in. Het voordeel: het is stevig, vervormt niet en blijft lang blinken. Nadeel: het krast redelijk makkelijk (lees: makkelijker dan goud of titanium) Maar verder heel degelijk. Misschien wel het overwegen waard als je niet zo gesteld bent op dure juwelen (wij allesinds niet en vonden dan toch het overwegen waard, hoewel het eerder titanium zal worden bij ons omwille van de kleur)Groetjes, Lies.
Hey Eef,Wij gaan ook voor stalen ringen, van Amici. Ik vind het zo al allemaal duur genoeg, het feest en alles wat erbij hoort. Ik vind de ringen heel mooi en ik vind dat het uiteindelijk toch draait om het gevoel en de betekenis. Als jullie ze mooi vinden, zou ik er voor gaan. Het enige is dat je ze niet kan laten vergroten of zo, alé ja dat heb ik hier op het forum gelezen, maar voor mij maakt dat niet uit. Je hebt de ringen van Amici in verschillende prijsklasses, van 50eur of minder tot ringen van 100 à 200 eur, misschien meer, maar uiteindelijk toch niet duur. Wij gaan allessinds voor een trouwring van Amici.Nog veel plezier met je keuze, groetjes Gwenda
Ik dacht dat je stalen ringen achteraf niet meer kon laten verkleinen/ vergroten.
Wij hebben ook stalen ringen van Amici gekocht. Voor mijn vriend een simpele brede stalen ring zonder iets(draagt eigenlijk bijna nooit een ring), koste 54 euro geloof ik en voor mij een brede stalen ring met 9 diamantjes in, koste geloof ik een 407 euro. Zoals al gezegd, je kan ze niet laten vergroten of verkleinen. Heb eens een stalen ring gekocht in spanje geloof een 8 jaar geleden of zo en die draag ik nu nog en ziet er nog altijd heel goed uit. Ok ja, beetje krassen op, maar zie je helemaal niet hard. En dat was ook echt een heel goedkope ring hoor.Zou zeggen, gewoon nemen wat je graag ziet als ringen grtz
als je ze graag ziet waarom niet mijn vriend gaat ook zoiets nemen want hij is niet voor ringen wilde zelfs helemaal gene en wel een horloge maar dankzij mijn schoonfamilie (kben ze zeer dankbaar) wordt het een stalen ring (of iets anders +-€50 ) voor de trouwdag en vooral voor in de kerk vond ik zo stom om daar zonder ring te staan no offence voor diegene die het wel doen ! zijn horloge wordt zijn trouwkadoo ik ben zot van ringen dus ik ga wel voor de real thing maar ook geen €1000 hoor ik zie graag speciale ringen maar een trouwring is voor alledagen en als er teveel uitsteksels en details zijn is dat ambetant werken
Er is niets mis met stalen ringen, toen ik en mijn partner 1 jaar samen waren had ik voor ons een setje stalen ringen gekocht, ik draag de mijne iedere dag en dat al bijna 4 jaar. Hij blinkt wel niet zoals een wit gouden ring, maar hij ziet er prakisch nog hetzelfde uit als 4 jaar geleden. Een ring moet niet duur zijn om duur te zijn, je moet doen waar je je goed bij voelt.