Terug naar overzicht
Wij hebben onze ringen gekocht bij Fede di Oro.Het waren heel vriendelijke mensen en ze vragen een eerlijke prijs voor hun producten. De service achteraf is ook super (ik kon niet mee om de ringen om te passen en ze belden `s avonds zelf al om te vragen of alles in orde was).
een absolute aanrader! goede prijs, alles is bespreekbaar (mijn ring bestaat uit 2 ringen van mijn overleden grootmoeder en 10 briljanten van mijn moeder én is een beetje een eigen ontwerp geworden), prima service, ook achteraf...en zo veel keuze! als je daar niks vindt, vind je het nergens volgens mij :-)
Wat ons betreft ook een echte aanrader! Zowel de prijs, service, vriendelijkheid, keuze, materialen, etc. vonden we super! Ze pushen je totaal niet en geven jullie ook de tijd om alles eventjes alleen te bespreken. We hadden ook oud goud mee en samen met een mooie korting er bovenop, drukte dat de prijs echt wel en vielen de ringen perfect binnen ons budget (hoewel we niet gezegd hadden wat dat budget was). Wij hadden ze ook ontmoet op de trouwbeurs en de zaakvoerder herinnerde zich ons (en mijn schoonouders) bijna 9 maand later nog! Vonden we wel attent!Veel liefs,Nathalie
HeykesBij ons bezoek vorig jaar werd er verteld dat er een groot deel van de collectie in zilver wordt gemaakt omdat zij het risico lopen om met zo een grote collectie overvallen te worden doordat zij veel trouwbeurzen doen, best wel begrijpelijk vond ik. De nonkel van mijn man heeft in de diamantsector gewerkt en heeft de ringen bekeken en was er positief over, dus zeker een aanrader!Succes met je zoektocht !
Ik vind die met de vingerafdrukken ook leuk, dorien