Terug naar overzicht
Indien je vraag budgetair bedoeld is, dan ligt het antwoord bij jullie, kan niemand anders hierop antwoorden. Indien je vraag eerder over de feestsfeer gaat. Wat is "veel" volk?Hoe meer zielen, hoe meer vreugd...zou ik zeggen. Doch indien je met een + 250 man zit, kan alles nogal chaotisch worden. De intieme sfeer is er dan zeker wel uit. Zo wordt het soms ook problematisch om bepaalde personen terug te vinden bv.grtz www.discovideo.be
Beste Annalisa,Je moet natuurlijk kijken naar verschillende punten. Budgettair, eigen wensen (groot feest, liever met weinig, ...), de zaal (kan jullie zaal de capaciteit aan?), aanbieding eten en verdeling ervan (buffet kan nogal heel chaotisch zijn als het over plus 150 man gaat), ...Als je zaal dat aankan zou ik de zaal indelen volgens intimiteit. Hiermee bedoel ik familie en goede vrienden dichtbij jullie tafel, dan kennissen en dan de rest. Zo blijft de sfeer goed. De mensen die elkaar kennen zoveel mogelijk bij elkaar zetten (collega's, familieleden, kinderen, ...) Uiteraard komt de sfeer vaak vanzelf bij zo een grote groep. Maar toch kun je best zorgen voor een "sfeeraansteker".Indien je nog een fotograaf zoekt. Ik werk vaker in het buitenland.Veel plezier met de voorbereidingen!Mvg, Jessica