Terug naar overzicht
Hoi Evelien,Wij gaan ook bijna 2 jaar verloofd zijn als we trouwen. Ook hier ging het in het begin veel te traag naar onze zin maar eens je op zoek mag naar je kleedje begint alles zo heel concreet te worden hè? Zo leuk allemaal!Trouwens, leuke datum hebben jullie daar: mijn verjaardag :)Veel liefs en nog veel plezier bij het voorbereiden van jullie droomdag!Nathalie
Hey,Ja super hé, het begint te korten.....Ik kijk er ook enorm naar uit!!!Hier wel veel stress omdat ik ook ondertussen mijn masterproef moet finaliseren, ons huisje en net beginnen werken....Alvast nog heel veel genieten van de voorbereidingenVeel groetjes Ellen
Hey Evelien en Ellen,Wij trouwen een week na jullie, 21 April..Inderdaad héél spannend é?Vooral het misboekje bezorgt ons veel stress omdat onze pastoor het heel druk heeft en wij het gevoel hebben dat we alles alleen moeten doen...Groetjes Julie
Leuk nog enkele bruidjes gevonden die dezelfde datum trouwen.Hoever staan jullie al met de voorbereidingen?Groetjes Nathalie