Nu Online
Momenteel zijn er 222 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Spannend...

6-11-2011 13:45:57
Gewoon een berichtje omdat ik de voorbereidingen zo leuk vind :-).
Ik ben verloofd van september 2010 (toen nog 550 dagen op de teller) en op 14 april 2012 is het zover, dan stappen we in het huwelijksbootje!
In het begin gingen de voorbereidingen heel traag: een zaal en dat was het. De laatste maand ben ik terug in actie geschoten en ik geniet echt elke minuut van de voorbereidingen.
Vorige maand mijn droomkleedje gevonden bij Le Chapeau in Antwerpen. Het was de 1ste winkel die ik deed en na een goede 3 uur was het droomkleed een feit. Het is -zoals het cliché wil- helemaal anders dan ik eerst in gedachten had. Maar 't is een super kleedje dat m'n figuur goed laat uitkomen. En heel speels en vrolijk.
En nu stilletjesaan begonnen aan de andere voorbereidingen: dagplanning, het misboekje,...

Ik geniet :-). Nog veel voorbereidingsplezier aan alle andere bruidjes!

Liefs,

Evelien

Evelien
14-4-2012
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 568

Nathalie
23-6-2012
 Meld misbruik6-11-2011 15:01:03

Hoi Evelien,

Wij gaan ook bijna 2 jaar verloofd zijn als we trouwen. Ook hier ging het in het begin veel te traag naar onze zin maar eens je op zoek mag naar je kleedje begint alles zo heel concreet te worden hè? Zo leuk allemaal!

Trouwens, leuke datum hebben jullie daar: mijn verjaardag :)

Veel liefs en nog veel plezier bij het voorbereiden van jullie droomdag!

Nathalie

ellen
14-4-2012
 Meld misbruik6-11-2011 20:11:49

Hey,

Ja super hé, het begint te korten.....

Ik kijk er ook enorm naar uit!!!

Hier wel veel stress omdat ik ook ondertussen mijn masterproef moet finaliseren, ons huisje en net beginnen werken....

Alvast nog heel veel genieten van de voorbereidingen

Veel groetjes Ellen

Julie
21-4-2012
 Meld misbruik7-11-2011 9:06:40

Hey Evelien en Ellen,

Wij trouwen een week na jullie, 21 April..
Inderdaad héél spannend é?

Vooral het misboekje bezorgt ons veel stress omdat onze pastoor het heel druk heeft en wij het gevoel hebben dat we alles alleen moeten doen...

Groetjes Julie

nathalie
14-4-2012
 Meld misbruik7-11-2011 14:21:34

Leuk nog enkele bruidjes gevonden die dezelfde datum trouwen.

Hoever staan jullie al met de voorbereidingen?

Groetjes Nathalie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...