Terug naar overzicht
Oei Els, dat heb ik ook nog nooit gehoord moet ik zeggen. Als de andere winkels even ver zijn afgelegen, is het misschien inderdaad een idee om naar een andere winkel te gaan (als ze daar de schoenen hebben, die jij wil natuurlijk!). Om zeker te zijn misschien eens bellen naar die winkels hoe zij werken voor schoenen, dan ben je zeker ;-)
Ik heb een lijst met winkels waar ze de schoenen verkopen, en hebben ze daar wel degelijk er staat ook op de website de je ' steeds welkom bent zonder afspraak'
Toevallig ben ik dit weekend naar de trouwbeurs in Leuven geweest.De winkel waar ik mijn kleed heb besteld stond er ook en ik moet ook nog voor schoenen kijken.Ik heb aan de eigenares gevraagd of het mogelijk was om zonder afspraak te komen kijken voor schoenen en zij zei dat dat zeker geen probleem was...Voor andere winkels zou ik het niet weten, maar het lijkt me wel vreemd om een afspraak te moeten maken om schoenen te passen...Veel succes nog!
Heel vreemd. Toen ik mijn schoenen kocht was dit allemaal geen probleem voor de dame van de winkel. Zij maakte alle tijd voor mij die ik nodig had ...Zou ook naar een andere winkel gaan waar ze wel de service bieden die je verdient.
Els; bij mijn bruidswinkel moet je een afspraak maken voor schoenen in het weekend ; in de week is dat veel minder een probleem.Je moet ook rekenen dat het nu de drukste periode voor de bruidswinkels is.Denk dat je beter altijd eens belt en het gewoon vraagt. GrSarah
Els,Zou je mij dat lijstje van de winkels even kunnen doorsturen? Ik heb hen ook gemaild met de vraag, maar tot nu toe nog niets aangekregen en is toch al even geleden!Dankjewel!S
Hey Els,Ik heb mijn jurk bij Couture Ann gekocht in Aalst en ik denk dat ik daar ook wel een afspraak zou moeten maken...ze herhaalde het toch elke keer: als je wil langskomen voor lingerie, schoenen 'geef dan snel een belletje'...Maar ga mijn schoenen daar niet kopen :-) ga naar Stylez shoes in Rotterdam...meer dan 200 modellen - ineens genoeg keuze ! :-)Ik zou er ook niet meer teruggaan als ik jou was, schoenenwinkels genoeg!groetjes
We zijn dan toch maar naar een andere winkel gegaan, deze middag naar Steven in torhout gereden , een uur rijden MAAR..... het was het waard ik heb niet alleen schoenen gevonden , mijn man en zoon hebben er ook hun kostuum gevonden voor d-day, aan een goeie prijs dan nog wel (hij draagt namelijk nooit maar dan ook nooit een pak en zal dat wellicht ook nooit meer doen) , zeer vriendelijke dame en heel behulpzaam, begin januari gaan de mannen terug voor de pas, voila naast schoenen voor mijn man zijn we nu helemaal in orde( ben dus blij!!) Sandy het mailtje is verstuurd, raar dat het zolang duurt, ik had al na een paar dagen reactie...groetjes