Nu Online
Momenteel zijn er 582 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kleed gevonden en héél budgetvriendelijk !

6-11-2011 22:08:33
Joepieeee ,
Mijn zoektocht is voorbij ! Ik heb mijn kleed gevonden zaterdag . Samen met een vriendin naar St-Niklaas getrokken . Klein winkeltje , heel vriendelijke verkoopster . Na 3 kleedjes te hebben gepast , was het nr 4 geworden ! Dit kleed gaf echt een waauuw effect . Ik heb lang getwijfeld in mijn zoektocht of ik wel zou gaan voor een lang wit kleed , gezien mijn leeftijd , maar heb toch de knoop door gehakt toen ik dit aan had !
Binnen een week of 2 mag ik het al gaan halen , en een maandje voor de trouw moet ik even terug naar haar want dan wordt de retouche gedaan ! Spannend !

Martine
2-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 19 | Gelezen: 1000

Els
27-1-2012
 Meld misbruik6-11-2011 22:42:35

Bij boetiek couture?? ben daar ook geweest echt heel vriendelijk, ik heb er ook maar 4 gepast en inderdaad heel budgetvriendelijk ik heb mijn jurk later nog gezien in andere zaken voor bijna het dubbele van prijs

Martine
2-6-2012
 Meld misbruik6-11-2011 23:20:07

Ja Els ,

Bij boetiek Couture . En is dat echt dat je die elders hebt gezien en een stuk duurder ?
Dan ben ik blij dat ik bij haar ben geweest !

Nathalie
25-5-2012
 Meld misbruik6-11-2011 23:21:14

heb de mijne daar ook gekocht. Heel mooi en heel budgetvriendelijk !!!
Heb er zelf maar twee aangehad. Mooie kleedjes en hele lieve madam !

Els
27-1-2012
 Meld misbruik6-11-2011 23:36:26

ja echt waar , ik was dus ook heel blij dat ik daar geweest ben, geen idee hoe dat komt eigenlijk dat zij het aan een betere prijs kan aanbieden... maakt ook niet uit he is positief voor ons :-)

kelly
8-6-2013
 Meld misbruik7-11-2011 7:47:23

hej,

ik ben ook van zin om daar te gaan kijken en na deze goede commentaar ben ik meer overtuigd om daar te gaan zien...

Carrie
13-9-2013
 Meld misbruik7-11-2011 8:47:16

Heel leuk !
Wat is ongeveer de prijs daar voor de meeste jurken? :)

Nathalie
25-5-2012
 Meld misbruik7-11-2011 8:51:40

tussen de 200 en 500 max (maar dan moet je echt wel al iets heel speciaals hebben)

Carrie
13-9-2013
 Meld misbruik7-11-2011 9:32:56

Amaai, dat is wel heeel interessant :)

Marijke
15-12-2012
 Meld misbruik7-11-2011 11:15:30

Idd heel interessant! Het is voor mij niet direct in de buurt maar ben toch aan het overwegen om er eens te gaan kijken...

Hebben zij ook een website ofzo?

kelly
8-6-2013
 Meld misbruik7-11-2011 17:23:40

jaja ze hebben een site ook gewoon boutiek couture indrukken op google en ik denk de eerste link dat je krijgt is hem al :-)

Marijke
15-12-2012
 Meld misbruik8-11-2011 11:42:26

Super! Ben onmiddellijk een kijkje gaan nemen en er staan echt prachtige bruidsjurken op, zeker voor die prijs :-)

Kijk er al naar uit om te gaan passen!

Lies

Meld misbruik8-11-2011 11:44:35

Amai, das heel interessant. Ik zie dat ze ook heel wat avondkleding hebben.

Martine
2-6-2012
 Meld misbruik8-11-2011 18:42:42

Ik heb het haar gevraagd hoe het komt dat ze zo goedkoop is , omdat in de grote bekende winkels de bruidskledij meestal duur is , en te beginnen van 1500 euro en veel duurder .

Ze vertelde dat ze echt wel selectief is in het uitzoeken van haar collectie en het goedkoop wil houden , haar winkel is ook maar klein ( geen grote huur ) en ze is alleen , geen verkoopsters !
Voor diegene die er willen langs gaan , vanaf januari geloof ik verhuist ze naar een andere locatie . In de buurt van Waasland shoppingcenter . Dus even checken als je gaat .
Btw , mijn jurk heeft 430 euro gekost . Schoenen 65 euro .

Vicky
18-8-2018
 Meld misbruik12-11-2011 11:20:51

leuk te horen van die prijzen
Zoek zelf ook een budget vriendelijke jurk.
Tot welke maten verkoopt ze er? Want heb spijtig genoeg een maatje 44 ongeveer.
Zitten de retouches ook in de prijs?

Martine
2-6-2012
 Meld misbruik17-11-2011 23:13:47

Hallo Vicky ,

Ik denk dat jij voor jouw maat er zeker iets gaat vinden , zo'n grote maat heb je nu ook weer niet hé , ik zelf heb 42 . Je moet maar eens kijken op haar website onder referenties , daar staan foto's op van bruiden , en niet allemaal slanke meiden hoor .
Voor de retouche heeft ze tegen mij gezegd dat het voor mijn kleed op zo'n 25 euro zou komen . Dus helemaal niet duur , vind ik .
Dit is haar website .

vivian
2-6-2012
 Meld misbruik21-11-2011 13:41:13

Hallo Martine

Je eerste reactie was je vraag naar het trouwpak van creations of leijten Brightlight 1126A.
Hier ben ik ook naar op zoek, heb je nu iets soortgelijks?
Gr Vivian

Martine
2-6-2012
 Meld misbruik22-11-2011 18:26:26

Hallo Viviane ,

Ik was idd op zoek naar dat trouwpak , maar heb het eigenlijk niet gevonden . Ze hebben me een ander gelijksoortig laten passen en eigenlijk sloeg dat tegen . Stof veel te dik , ik was precies een Michelin manneke . En bij nader inzien vond ik alles toch een beetje te duur en ben dan op aanraden van enkele forumleden naar een winkel geweest in St-Niklaas en heb daar een jurk gevonden . Ik ga dus in het lang en in ivoorkleur trouwen .

vivian
2-6-2012
 Meld misbruik10-12-2011 16:23:15

Hallo Martine

Ik heb je jurk gevanden, aangehad en wat viel dat tegen. Ik heb nu een jurk in zilvergrijs, heel tevreden mee.

Gr Vivian

Martine
2-6-2012
 Meld misbruik10-12-2011 17:17:39

Hallo Viviane ,

Ja idd , op foto lijken al die jurken en pakken van Creations of Leijten heel mooi , tot je ze aan hebt vind ik . Ze vallen niet vlotjes .
Veel succes in je zilvergrijze jurk dan .
Waar heb je ze trouwens gekocht ?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info