Terug naar overzicht
als jij je goed voelt met sandaaltjes, waarom dan nog twijfelen!? :) gewoon luisteren naar je gevoel, en weet je, gelijk dat alle vrouwen schoenen-gek zijn, heb je nu mss het perfecte excuus om gewoon meerdere paren schoenen te hebben voor je trouwdag! dichte schoenen voor het frisse deel, sandaaltjes voor de warme momenten, ... ;) liefs, een ware schoenverslaafde! :)
ja das wa het probleem, heb eig nooit sandaaltjes aan :D ma dan hebbe mijn tenen tenminste vrijheid :Den idd, tis excuus om er meerdere te kope, ma kzoek er ook die dak dan later ng kan drage ;)daarmee da mn keus ook op zilvere sandaaltjes valt, ipv de typische bruidsschoene..want heb ook nie zo'n simpele kleur, en alsk dan toch schoenen in dezelfde kleur moet pakke, moet het ook voor mij exact dezelfde kleur zijn :sx
Hoi Sarah,Ik ga denk ik ook sandaaltjes met een redelijke hoge hak aandoen...Ik heb eigenlijk hele moeilijke voeten en gewone schoenen passen mij eigenlijk bijna nooit (plat of hoog)... dus ik ga wrs ook niet voor een traditionele trouwschoen gaan maar een zilverachtige, mooie open sandaal... maar wat ik hier lees: 2 paar schoenen... nog beter :-)Ik vind daar helemaal niets mis mee met open schoenen en als iemand het niet mooi vind, dan moeten ze der ma ni naar kijken ;-)groetjes
Hallo Sandra,Ik ben in augustus getrouwd en heb ook gekozen voor rode sandaaltjes.Gekocht in een gewone schoenwinkel.Ze stonden perfect bij mijn kleedje en heb er nog geen seconde spijt van gehad.Echt doen waar jij je goed bij voelt!!
Gewoon doen hoor. Mensen die dat afraden hopen misschien dure bruidsschoenen te verkopen? Ik ga op zoek naar een mooi paar gekleurde schoenen... Hoe lang is je jurk? Onder veel kleedjes zie je de schoenen niet eens.
als je niet te veel geld wil uitgeven, bij Eram hebben ze (allé, hadden ze vorig jaar toch) een bruidscollectie, +- 40 euro voor een paar schoenen.ik had mijn schoenen via dit forum gekocht (en een 'reservepaar' voor 's avonds laat bij C&A), dus ik had voor +- 50 euro 2 paar schoenen waar ik totaal geen pijne voeten mee heb gehad :-)persoonlijk vind ik sandaaltjes niet echt mooi onder een lange jurk (omdat de punt van je schoenen onder je kleedje uit komt als je stapt, en je dan blote tenen ziet), maar als je het zelf mooi vindt, waarom niet hé.groetjesJoyce