Terug naar overzicht
Carmen, ik zou ze er echt wel in laten hoor. Wij hebben er zelfs 10. Dat is inderdaad veel , maar ik vind de muziek net een super belangrijk element.2 IntredeliedjesTussenzangOndertekening Offerande : 2 Communie 2 Zegen en zending : 1 Uitrede : 1En als de mensen vinden dat het wat veel is, jammer voor hen .
Wij hadden er ook 7...
bruidje in spe, wij hebben hetzelfde als jij, 7 liedjes en het idee dat het lange viering ga worden, maar das dan lang genieten vind ik :-), dus houden zo :o)
Hey Carmen,Wij hebben er 8 (ons misboekje is wel nog niet goedgekeurd door de pastoor)IntredeliedNa gebed om vergevingNa openingsgebedNa ondertekening van het huwelijksregisterNa zegening van huwelijkskaarsNa de voorbedenCommunie (Allegria van Cirque du Soleil)UittredeVeel plezier nog met aftellen en de laatste voorbereidingen!
Wij hebben er ook 8.Vind ik zeker ni teveel.Voor hen die vinden dat het te lang duurt,ze weten de deur wel te vinden.Daar lig ik zeker niet van wakker.Veel plezier en niet stressen.
hey wij hebben ook 7 liedjes. Ik twijfel voor de communie nog tussen 2 liedjes: You raise me up van westlife ofwel Pak maar mijn hand van Nick en Simon.
Wij hadden er 7 en onze mis heeft uiteindelijk een beetje langer dan een uur geduurd... dus dat viel goed mee hoor! Door de muziek hebben de mensen ook even een rustmomentje he:)groetjes
Ik denk dat wij ook Allegria gaan nemen :)