Nu Online
Momenteel zijn er 665 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Schoenen bij Van Loock te Zandhoven

7-11-2011 7:36:37
Goedemorgen iedereen,
Zaterdag is het zover, dan ga ik bruidsjurken passen.
Ik heb wel nog geen schoenen, dus ik ga waarschijnlijk gewoon 'hakjes' aandoen die van hoogte goed zijn.

Het is een winkel in eind Nederland en blijkbaar verkopen ze daar ook schoenen.

Maar heeft iemand ervaring met bruidsschoenen van Van Loock te Zandhoven?

Hoe ligt die prijsklasse ongeveer?

Ik heb geen tijd om daar deze week nog te passeren, maar dan heb ik er een gedacht van.

Het moet gewoon een standaard hakje/pump zijn van +/- 5 cm, niet te hoog dus en niet te veel tralala aan.

Spannend !!

Groetjes,

Caroline

Caroline
18-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1606

sarah
17-12-2011
 Meld misbruik7-11-2011 7:58:27

Hallo Caroline,
ik heb mijn bruidsschoenen nu niet bij Van Look gekocht; maar ik koop er altijd wel mijn gewone schoenen.De bruidsschoenen moet je tusssen de 150 - 180 € rekenen geloof ik. Dat betaal je daar toch ook voor een gewone schoen.
BTW Caroline voor je jurk te kiezen is het niet nodig dat je al schoenen aandoet hoor. Ze zetten je toch meestal op een verhoog. Je zou met je schoenen die je normaal draagt ook de jurk kunnen beschadigen/vervuilen.

Veel plezier met het passen

Sara
6-10-2012
 Meld misbruik7-11-2011 8:46:39

Toch ook even hier beamen dat voor te gaan kiezen je je schoenen echt nog niet nodig hebt, ik mocht zelfs geen schoenen aandoen.

Marjon
20-7-2012
 Meld misbruik7-11-2011 10:51:52

Bij Le chapeau moest ik op een verhoog gaan staan.
En bij Koonings kreeg ik wel schoenen aan, en staken het kleed steeds over.
Dus het verschilt van winkel tot winkel.

groetjes

Bruidje
28-4-2012
 Meld misbruik7-11-2011 14:41:28

Ze hebben bij Van Loock heel schoenen maar persoonlijk vond ik de keuze van de trouwschoenen enorm tegenslagen... Ik ben zelf een paar weken geleden geweest...
Idd niet nodig om jurk te passen, ze hebben daar ook schoenen he? xx

Caroline
18-8-2012
 Meld misbruik7-11-2011 17:58:55

Merciekes allemaal,
Nu weet ik ongeveer wat ik kan verwachten..

Ik neem zowizo n paar schoenen mee voor als ik ze toch moet passen.

En voor de rest zullen we wel zien =)

Grtjs x

Emily
26-5-2012
 Meld misbruik7-11-2011 18:34:44

Je mag bijna nooit schoenen aandoen omdat zo de kans groter is dat je de jurk beschadigt of vuil maakt :) Dus zelfs schoenen meenemen (zoals ik ook had gedaan) is dus niet nodig. Ze laten je idd op een verhoogje staan meestal.

Superveel plezier met het passen, tis echt een superleuke ervaring!!

petra

Meld misbruik7-11-2011 20:49:54

Van Loock vind ik een super winkel. Ook Aura Zele en Moernaut Dendermonde. Beiden ook super keuze.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...