TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
tima
8-9-2012
|
7-11-2011 10:18:25
fijn om te horen want kvrees dat ik ook zo de keuze zal moeten maken wij gaan op naar winkel 5 miss nog 6 en dan ist gedaan indien geen emo moment gaan we gewoon rationeel kiezen alwas dat ik er een stemming op moet houden
|
|
An
18-5-2012
|
7-11-2011 10:28:11
Hier ook geen traantjes hoor... Lang in de spiegel gekeken en die ene vond ik de mooiste en de rest stond gewoon goedkeurend te knikken :p.
|
|
Sofie
|
7-11-2011 10:32:11
Blij te lezen dat dat niet bij iedereen het geval is... Ik ben zaterdag een eerste keer geweest, twee winkels gedaan en nog steeds totaal in dubio. Ben met mijn mama geweest, ik ga er nu ten minste één vriendin bij nemen denk ik. Kwestie van wat extra feed-back te krijgen.
In welke winkels zijn jullie geweest trouwens? (liefst de oost-kant van het land, Vlaams-Brabant, Limburg, eventueel Antwerpen en daar waar men niet enkel kleedjes in maat 34 tot 40 hangen heeft ;-) )
|
|
Ellen
4-8-2012
|
7-11-2011 10:45:05
Hey,
ik denk dat dat ook te maken heeft met het feit hoe rationeel je ertegenover staat. Tis niet dat ik niet uitkijk naar mijn trouw, tuurlijk wel, maar om nu spontaan in tranen te beginnen uitbarsten, nee dat heb ik niet, zeker niet tijdens het passen. Waarschijnlijk zal ik dat wel hebben op de dag zelf, maar voorlopig ben ik gewoon blij dat ik een kleedje gevonden heb dat goed bij mij past en waar ik heel gelukkig in ga zijn! En dat ik weer iets kan aanvinken aan mijn to-dolijstje! Mijn mama is daarentegen veel emotioneler en bij haar stonden wel de tranen in de ogen, maar dat had ze al vanaf het eerste kleedje dat ik aandeed, dus tis niet echt een referentie ;).
Sofie: ik ben naar Couture Rachel geweest in Temse, heb daar een 15tal kleedjes aangehad, die van 5 verschillende merken waren en uiteindelijk bleef er nog een kleedje over :)
Groetjes, Ellen
|
|
Marjon
20-7-2012
|
7-11-2011 10:49:53
Hey,
Ik had wel zoiets van wauw, maar ook niet in de tranen geschoten. Zelfs de mama niet die normaal altijd overemotioneel reageert. Bij de tweede keer dat ik het aandeed en volledig met sluier en juwelen had ik wel nog steeds van ja heel mooi en een beetje kippenvel maar geen tranen. dus inderdaad niet iedereen reageert zo.
groetjes
|
|
Sara
6-10-2012
|
7-11-2011 10:54:29
Ik ben ook niet echt in tranen uitgebarsten, ik bleef gewoon naar hetzelfde kleedje gaan en stond met een big smile te gapen naar mezelf.
Misschien een extra leuke anekdote, mij ma is pas beginnen wenen nadat ze wist dat mijn jurk ni te duur was, ze dierf voordien niet.
Ik ben naar het bruidsparadijs geweest in Merksem en heb maatje 52 en ik had veel keuze.
|
|
Tabita
22-9-2012
|
7-11-2011 11:35:24
Ikzelf had ook geen 'WAUW' gevoel, maar zowel ik, als de verkoopster en mijn getuige, vonden het een mooi kleedje, goed bij mij passen, .... Dus hebben we dat gekocht :-) ben er zeker van dat het goed bij mij gaat passen, en dat mijn aanstaande het ook mooi gaat vinden, en dat is voor mij belangrijker dan 'wauw' effecten :-)
Groetjes
Tabita
|
|
tinneke
13-7-2012
|
7-11-2011 11:38:28
Hey! Ik had ook geen 'waauw, in tranen uitbarstend' gevoel, ik denk dat ik hier gewoon iets te rationeel voor ben (het is uiteindelijk maar een kleed...). Ik vind mijn kleed uiteraard heel erg mooi, het past perfect bij mij, dat is voor mij toch het belangrijkste.
|
|
Lotte
23-6-2012
|
7-11-2011 11:45:43
Hoi,
ik ben ook niet in tranen uitgebarsten hoor. Mijn moeder en zus ook niet. Maar we hadden allemaal het gevoel: ja, dat is het juiste kleed.
Groetjes Lotte
|
|
Effie
28-4-2012
|
7-11-2011 11:54:26
Hoi!
Tranen had ik ook niet meer na al die winkels gedaan te hebben. Ik heb veel leuke jurken aangehad, maar er scheelde altijd iets mee naar mijn gevoel. En dan plots had ik een jurk aan die op de kapstok niet echt opviel maar het was wél de enige keer dat ik echt het gevoel had van waaw, dit is het écht. Ook de mama en de verkoopsters hadden ook dat gevoel. Dus ja, of we nu in tranen zijn, of het gewoon 'weten'... Je voelt het wel intuïtief aan wat juist is, denk ik.
Groetjes!
|
|
Veronique
16-6-2012
|
7-11-2011 12:46:50
Hier ook een bruidje dat niet in tranen is gebarsten en nochtans ben ik wel een emotioneel iemand, heb gewoon genoten van mijn kleedje... en vandaag teruggebeld met een smoesje om het nog s te kunnen passen Liefs Vero.
|
|
Emily
26-5-2012
|
7-11-2011 18:31:41
Hier ook geen tranendal zene, en al zeker niet bij de aanwezigen, daar zijn ze net iets te nuchter voor :-) en ikzelf ook! Ik kon wel de lach niet van mijn gezicht vegen en dat was voor mij het teken dat het goed zat. Ik had gewoon zoiets van ja, dat is het! en niet een mega overweldigend wauw-gevoel. Al hoop ik stiekem wel dat mn ventje een wauw-gevoel heeft als hij mij zit op onze trouwdag :)
|
|
Eline
7-7-2012
|
7-11-2011 20:03:59
Ha, ik vond die verhalen altijd al zo overdreven klinken ;-)
Mijn mama gaat mijn kleedje maken, dus ik hoop wel dat dat een wauw gevoel wordt als ik hem aanheb...
|
|
Shanna
21-9-2012
|
8-11-2011 8:28:52
Hey
Hier ook geen tranen maar wel een grote smile tot achter men oren van ja dit is hem. Mijn mama en zus hebben ook geen traag gelaten hoor die knikten en zeiden ook van ja dit is hem.
Shanna
|
|
Marga
7-7-2012
|
11-11-2011 11:55:56
Eej,
Ik die dacht dat mijn moeder NOOIT zou wenen, was dus verkeerd. Mijn mama die normaal heel rationeel is, pinkte toch een traan weg. Ik was er zo van aan gedaan dat ik niet wist hoe te reageren. Je ziet maar, het kan ook op de omgekeerde manier uitdraaien;-). Uiteindelijk vonden mijn zus, getuige en de verkoopster het ook de mooiste jurk. De prijs was redelijk, ik vond het ook mooi, het had allerlei dingen die ik wou... maar het was toch iets ander dan oorspronkelijk gedacht. Toch ben ik ervoor gegaan, voor mij was het eerder een rationele beslissing. Toch ben ik er gelukkig mee en op een manier vind ik het ook moeilijk om een kleed te kiezen dat ik over acht maanden pas moet dragen.
Marga
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|