Terug naar overzicht
07.00 Kapper.08.00 Visagiste.09.00 Kleed aandoen.09.30 Bruidegom komt bruid halen.09.30-10.30 Broodjes.10.30 Vertrekken naar gemeentehuis.11.00 Gemeentehuis.11.30 Foto’s met koets.12.00 Vertrekken naar kerk.13.00 Kerk.14.30 Naar huis vertrekken.15.30 Foto’s maken thuis + hapjes.16.50 Naar zaal vertrekken.17.30 Eten.20.30 Start avondfeest.
Niemand?
Hoi Romina,Ik zie dat jullie geen aparte receptie doen aan de feestzaal dus lijkt het mij inderdaad een goed idee om thuis nog aperitiefhapjes te doen. Niks eten van half 11 tot half 6 lijkt me toch wel vrij lang. De suite moet sowieso om 9u bij jullie zijn lijkt me, aangezien je verloofde je om 9u30 komt halen?Wat de ceremoniemeester betreft, schieten volgende zaken me als eerste te binnen: zorgen dat iedereen steeds correct "gekoppeld" is, dat iedereen in de juiste volgorde in- en uitstapt met het vervoer, de tijd in het oog houden, jurk goed leggen in de kerk, eventueel misboekjes uitdelen,...Succes nog,Lindsy
Hey heyMercikes voor de reactie. Ben ik echt blij mee.Over de volgorde van in-en uitstappen. Wat is die volgorde eigelijk Heb wel een idee maar ben niet zeker.Zou ik de ceremoniemeester indien nodig ook de hapjes in oven laten zetten en ermee rondgaan ofzo? Of beter niet? Is eigelijk niet te taak van ceremoniemeester maar omdat het mijn neef is komt het niet zo nauw hé Is 9 uur vroeg voor de suite of is dat wel vaker zo?Groetjes.
Hoi,Graag gedaan, we zijn hier om mekaar te helpen hé Wij hebben maar een kleine suite en de volgorde voor uitstappen aan de kerk is als volgt: getuige bruidegom + partner, getuige bruid + partner, papa bruidegom + mama bruid, bruidegom + mama bruidegom, bruidskindjes, bruid + papa bruid. Bij het gemeentehuis is het denk ik ietsje anders, dan gaat het bruidspaar samen binnen en buiten als ik me niet vergis.Dat rondgaan met de hapjes kan je denk ik gerust overlaten aan je neef/ceremoniemeester. Bij ons gaan een paar lieve tantes dat doen maar als hij toch familie is: waarom niet? Wij trouwen pas om 13u voor de wet dus op die vraag ivm de suite heb ik niet direct een antwoord. Maar dat moet toch kunnen hé, er trouwen wel vaker mensen om 10u of zo.Groetjes!