Nu Online
Momenteel zijn er 315 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hoeveel betalen jullie voor bloemen?

7-11-2011 19:23:12
Hoi de titel zegt al genoeg Hoeveel betalen jullie voor de bloemenversiering in de kerk + boeket + corsages...ongeveer dan.We moeten een kostenraming opmaken want mijn schoonvader zou dat graag eens willen zien
Dusja...de andere dingen zoals fotograad, dj, ceremoniemeester enzo..die hebben we al vaststaan dus daar hebben we de bedragen al. Maar voor de bloemen heb ik echt geen idee hoeveel dat zou zijn...
Dus wie enig idee heeft, let me know
Doeiii

Patrizia
2-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 861

sarah
17-12-2011
 Meld misbruik7-11-2011 19:32:40

Hoi Patrizia,
hierbij de kostenraming voor onze bloemen , door onze bloemist geraamd
,
- 125€ voor mijn boeket ( is een composiet met een tuinroos gemaakt + ranken = redelijk groot )
-15 €bruidegom corsage mini composiet
-10€/ corsage voor de suite
wel allemaal met zware magneten zodoende worden de vesten niet beschadigd.
-150€ altaarstuk is een 1, 20 m lang
-voor gangpadversiering met aparte staanders 15 €/stuk- voordeel oase, en terug meeneembaar.
Indien voor de paaskaars een krans moest ik zeker 75 € rekenen
Hopelijk ben je er iets mee

Sylvia
15-6-2012
 Meld misbruik7-11-2011 20:02:35

Ik trouw niet voor de kerk, dus daarvoor moet ik geen bloemen voorzien.

Bruidsboeket: 150 euro

Tafeldecoratie: (glazen kuipje met gelbolletjes, roos & gerbera en waterdicht ledlichtje)
7.95 €/stuk (Per 6 à 8 personen aan tafel moet een stukje voorzien zijn)

Autostuk (dit wordt later op de avond gebruikt als decoratiestuk voor de eretafel): 80 euro

Corsages: 10 €/stuk

Nathalie
23-6-2012
 Meld misbruik7-11-2011 20:40:43

Bij ons:

bruidsboeket: tussen 50 en 70 EUR (een bolletje)
corsages: 5 EUR/stuk
tafelstukken: 50 EUR/stuk.

We gaan ook nog boompjes huren voor thuis, boeketten laten maken voor de mama's, oma's en mijn meter, rozenblaadjes voorzien voor de viering buiten,... maar daar weten we de prijs nog niet van. De bloemen voor het altaar en de receptietafels verzorgt onze zaal.

Veel liefs,

Nathalie

Sophie
2-6-2012
 Meld misbruik7-11-2011 21:00:20

Hoi dames,

ff ter info, waar gaan jullie voor jullie bloemen?

Groetjes

Patrizia
2-6-2012
 Meld misbruik7-11-2011 21:25:02

Hey merci allemaal voor de reacties! Ga het me allemaal eens berekenen en dan eens doorgeven

@ Sophie: normaalgezien gaan we gewoon bij de plaatselijke bloemist, we zijn daar al eens gaan piepen en ze maken prachtige stukken!Je kan al eens gaan vragen bij jouw in de buurt;
Groetjesx

eva
25-8-2012
 Meld misbruik8-11-2011 19:34:15

Onze bloemist gaf ook 150 euro aan als een richtlijn.

Sarah
30-7-2011
 Meld misbruik8-11-2011 20:09:31

362€ in totaal

145€ voor bruidsboeket
€6/stuk voor corsage
100€ bordversiering waren rozen
versiering voor aan stoelen weet ik niet meer hoeveel het kuste

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...