Terug naar overzicht
Suur maar door:kimmeke88@hotmail.comGroetjes,Kim
Je mag het naar mij ook sturen ilanka2@hotmail.com Groetjes Ilanka
Naar mij mag je het ook doorsturen hoor:fieke_mieke01@hotmail.comGroetjesSophie
mag je naar mij ook doorsturen julles.dog@hotmail.com
ook ik sta ter beschikking: jessiepersyn@hotmail.comgroetjes
ik wik het wel nalezen. tomensarah@hotmail.com groetjes sarah
Je mag het altijd ook naar mij doorsturen: driemwedding@hotmail.com
HeyIk wil het ook wel nalezen en dan heb ik ineens nog een voorbeeldjebiancamoortgat@hotmail.comBedankt!
Ik wil het jouwe wel nalezen. Als je wil stuur ik je het mijne eens door :-)anverboven@hotmail.com
Ik wil het ook wel nalezen. Ben gistere ook begonnen om teksten te zoeken voor het trouwboekje. Mijn mailadres is: laura.marsili87@gmail.com. Groetjes laura
Hej,Als je het doorstuurt wil ik het gerust een keertje nalezen. Ik heb nog veel tijd, ben nog in bevallingsverlof :-).saraptom@hotmail.beGroetjes,Sara
ik ben benieuwd doriendekock@hotmail.com
Naar mij ook :-) julie.exelmans@telenet.be
Je mag het ook naar mij sturen: katrientjen3974@hotmail.com :)
Stuur maar door nathaliecaelenberghe@hotmail.com
stuur maar door luna.noah@live.be
Ik check het ook graag : championneke@hotmail.com .Ik ben nl. panisch aan DT-fouten! :-) x
Hey,@iedereen: merci om het te willen bekijken, heb het zonet naar jullie verstuurd.@Bruidje: hopelijk staan er geen of weinig in bij mij :-).Grts & bedankt,Mieke
Als je wil... ik ben leerkracht Nederlands...e_sourdeau@hotmail.comGroetjes
Als je nog een mening wilt: lindsymerckx@hotmail.comIn ruil stuur ik je graag het onze door
Ben ook benieuwd!Stuur maar door naar: valeke_21@msn.com Groetjes.Valérie
ik ook, stuur maar door! jolienbarbier@hotmail.com !
Hallo!Een extra misboekje als voorbeeld zou tof zijn: ruthvandermeersch@hotmail.com!
Je mag het naar mij ook sturen als je wil:wendy.everaert1@telenet.be
ik ben zelf op zoek naar voorbeelden van misboekjes dus je mag het naar mij ook doorsturen: sabrinamaes07@gmail.com