Terug naar overzicht
Hey Shanna, Wij dachten eerst zelf een viering in elkaar te steken en deze te laten leiden door een van onze vrienden maar nu overweeg ik steeds meer om toch beroep te doen op de diensten van de mens. Hoe hebben jullie met hun contact opgenomen? En wat zijn hun voorwaarden? Ik heb hier namelijk al enkele malen gelezen dat ze het gratis doen maar is dat echt het geval??Hoe gaan jullie het aanpakken? Aangezien wij van opwijk zijn en we onze viering in Steenhuffel zouden houden denk ik dat we ook Vilvoorde moeten raadplegen. Met wie hebben jullie contact gehad?Groetjes
Hey,Ik nam via mail contact op met hun en werd dan door hen opgebeld voor een kennismakingsgesprek. Wij hadden ons gesprek met Carlien, ze zijn met 2 consulenten die de vieringen doen, dus wij weten nog niet wie het zal worden bij ons. Ze doen dit idd gratis heb ik toch vernomen heb hier nu niet expliciet naar gevraagd.Wij gaan voor een redelijk traditionele maar persoonlijke viering.Zij zullen de viering leiden, waarin vrienden, familie en onze getuigen een tekst zullen voorlezen, wij zullen dan ook onze geloften naar elkaar toe uitspreken en het uitwisselen van de ringen natuurlijk.Er zal ook wat muziek voorzien zijn.Wij hadden er allesinds een goed gevoel bij, ik zou zeggen neem met hen contact op niets moet alles mag bij hun :-)je bent uiteindelijk ook niet verplicht om met hun in zee te gaan.Groetjes Shanna