Terug naar overzicht
Hey Stefanie,onze feestzaal lag ook in een regio die we niet goed kenden. We hebben daarom aan onze feestzaal gevraagd met welke bloemist zij samenwerken voor de bloemstukjes en zo. Omdat wij daar ons feest gaven en bepaalde zaken al inbegrepen waren in de zaal, konden we heel voordelig extra zaken bestellen bij die bloemist, en die werden dan geleverd samen met andere dingen voor de zaal, dus de vevoerskosten waren dan ook minimaal.Groetjes,Hanne
Dag Stephaniein Diepenbeek ken ik 2 goeie bloemisten. 't Ceyzoen op de Nieuwstraat & Amaranto op de Varkensmarkt. Wij wonen zelf in D'beek maar ben ook nog op zoek naar een goeie bloemist voor mijn bruidsboeket en corsages. De andere decoraties maakt de buurvrouw (bloemen van de markt). Floribo in Kortessem is ook super! Ligt niet zover van Diepenbeek. Veel succes!
Hey, wij trouwen twee weken voor jullie en geven ons feest in dezelfde zaal ;)Ik ken de zaak zelf niet, maar misschien Vanstraelen-Priori in Diepenbeek? Ik denk dat ik voor mijn boeket ga vragen bij Thomas in Hasselt. Groetjes!
Hallo, Ik ben ook van Diepenbeek en wij hadden ons feest ook in zaal OC Rooierheide. Wij hebben ervoor gekozen om de decoratie zelf te doen (bloemen besteld en alles zelf gedaan, ook de deco in de kerk). Maar ik begrijp zeker als je hier niet zelf wilt aan beginnen ( kruipt toch wat tijd in). Persoonlijk heb ik niet zo'n goede ervaringen met één van de bloemisten die Dorien opnoemt (i.v.m. bruidboeket), de andere heb ik niet echt ervaring mee maar vind er ooit nooit iets..., maar Vanstraelen - Priori zou misschien wel in de aanmerking kunnen komen. Je kan misschien eens informeren of ze dit doen of dit jullie stijl is.Mijn bruidsboeketje heb ik laten maken bij Bloemendroom te Hasselt. Zeer mooi werk, niet te duur,... kortom ik ben een tevreden klant. Je hebt ook nog Thomas in Hasselt, dit is ook zeker niet te ver, Florina is As.... Ik zou me niet dadelijk beperkten tot Diepenbeek... gewoon zoeken naar een goede bloemist in de directe omgeving....GroetjesAnnelies
Meen je dat nu Annelies? Ik ben al eens gaan informeren bij 't Ceyzoen en die vrouw was supervriendelijk. Bij Amaranto ben ik nog niet geweest. Het is eerder mijn ervaring als 'gewone' bloemist, niet specifiek voor bruidsboeket want dat ga ik niet elke week halen natuurlijk ;-) Ik ga ook zeker eens naar de Bloemendroom, heeft hele mooie site en knappe boeketten lijkt me. Groetjes
Hoi allemaal,Bedankt voor de reacties, ik ga zeker eens binnenspringen bij de opgesomde bloemisten om een offerte te vragen.Groetjes
@ Lilabluestar: hoe tof! wanneer hadden jullie de zaal vastgelegd? wij de eerste dag dat we konden :-) het verbaasde mij hoeveel er toen al bezet was@ Annelies: leuk :-) Hoe hadden jullie de zaal aangekleed? Wij weten al hoe we de tafels gaan versieren (dat doen we wel zelf), maar ik weet niet of ik nog iets met de rest van de zaal kan doen zonder dat het te duur word... (hoe stonden jouw tafels? wij hebben wel 150 genodigden...)Groetjes
:) Wij zijn ook de eerste dag meteen gaan vastleggen, we waren voordien al een keertje gaan kijken. We huren de zaal wel enkel voor de dag zelf dus we moeten iemand anders aanstellen om te decoreren.Zelf hebben we besloten niet met echte bloemstukjes te werken. Op de staantafels (rond de dansvloer bij het podium) zetten we wel een orchidee in een potje en op de ronde zittafels (vooraan in de zaal) kandelaars. Verder denken we eraan om van die lange, vrij rechte takken te halen (bij Thomas) in het wit (thema zwart-wit) en daar wat mee te doen. Maar we zitten nog in de brainstormfase ;)