Terug naar overzicht
Goh, dat hangt er natuurlijk van af hoe lang die is. Als ik jou was zou ik mijn licht eens gaan opsteken in een carpet right of dergelijke...
Aha net gevonden! http://www.deurmatshop.be/deurmatshop/rode-loper/p-1b/2... De goedkoopste is 69 euro voor 5 meter.Doet er mij aan denken dat het rood zou vloeken bij mijn accentkleur. Verdorie :D.
Hey virginie, Je kan er ook eentje huren, bij het bruidsparadijs verhuren ze die ook :- B.v. huur rode of zwarte loper 10m x 1m = 37 euroOok waar wij onze auto's huren bij LPP in St.niklaas doen ze dit voor 5€ de lopende meter.Misschien best eerst eens daar horen voor je eentje aankoopt?grtjs Monica
- B.v. huur rode of zwarte loper 10m x 1m = 37 euro
Ook waar wij onze auto's huren bij LPP in St.niklaas doen ze dit voor 5€ de lopende meter.
Misschien best eerst eens daar horen voor je eentje aankoopt?
grtjs Monica
Hallo An en Monica,Bedankt voor de tips.Voor jou een ander kleurtje dan AnGroetjes
Home market was een tijdje geleden een actie, gevolg maar 30 € voor een 7 meter. En wat blijkt nu dat ze 9 meter hebben meegegeven ;)
Dag Sarah,Leuk voor jou beter te veel dan te weinig,ik ga eens zien hoeveel er nodig is Mvg
Wij huren 1 bij de kerk zelf (Temse) en betalen er € 30 voor. Die loopt van aan het altaar tot buiten de trappen af.Groetjes
Bedankt Niki.Groetjes
Wij mogen gewoon de loper van de kerk gebruiken. Dit kan je misschien eerst eens onderhoren voor je eentje koopt? You never know en het is toch weer een aantal eurokes uitgespaard