TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Effie
28-4-2012
|
8-11-2011 16:37:51
Hoi!
Alvast toch wel proficiat met je zwangerschap :-)
Een vriendin van mij heeft ongeveer hetzelfde dilemma als jij. Zij had in de winkel de raad gekregen om haar jurk te passen wanneer ze ongeveer een 3tal maand zwanger is. Volgens de verkoopster is je lichaam dan wat gelijkaardig als aan een paar maand na de bevalling.
Nu, ik ben zelf nog niet zwanger geweest, ook voor mn vriendin zullen we pas volgend jaar zien wat dat zal geven. Dus ik hoop dat de raad van de verkoopster juist is, anders alvast sorry voor enige verkeerde info.
Groetjes!
|
|
Els
27-1-2012
|
8-11-2011 16:55:37
Hallo, proficiat met de zwangerschap, ikzelf ben eind september bevallen van ons 3de kindje, 3weken later hebben we beslist om te trouwen en dit al in januari, ik ben de week erna mijn jurk gaan kiezen begin januari heb ik mijn pas, ik geef ook borstvoeding, toen ik de jurk ging kiezen zat hij juist gepast ( lees hij sluit helemaal aan ;-) dus als ik tegen dan nog wat ben afgevallen zal hij ook nog goed zitten, ik denk dat het ook afhangt van de winkel want soms moet je echt een paar maand wachten maar ik had mijn jurk al na 4 dagen, passen tijdens de zwangerschap vind ik persoonlijk wel riskant omdat het echt wel anders is bij iedereen bij sommige vrouwen zie je na 6 maand nog niks bij andere ( zoals ik ) kan je na 9 a 10 weken al niet meer in je gewone broeken, ook je borsten zijn op het einde en erna redelijk wat groter dan in het begin , dit is natuulijk mijn persoonlijke ervaring maar je kan best al eens gaan horen in een paar zaken hoe de levertermijn is enz want in mijn ervaring zijn heupen borsten en buik toch helemaal anders 2 maand na bevaling dan in de begin maanden van een zwangerschap, alvast veel succes en pasplezier !! en natuurlijk een zalige zwangerschap gewenst! Groetjes
|
|
Hanne
1-10-2011
|
8-11-2011 17:09:22
Hey,
proficiat met je zwangerschap! Het zal wel even schrikken geweest zijn, maar toch wel heel fijn nieuws :o) Ik heb helemaal geen ervaring met zwanger zijn, maar ik wou enkel even opmerken: het zou best kunnen dat het niet lukt om borstvoeding te geven. Bij mijn eigen zus en bij mijn schoonzus was dat alvast zo (en ze waren nochtans ook vastbesloten, maar het ging gewoon niet). Dus je kan niet 100% rekenen op het effect dat borstvoeding geven heeft op je lichaam na de bevalling.
Sorry als ik het hierdoor moeilijker maak, maar ik wou dit toch even laten weten.
Veel succes ermee, dat zal zeker allemaal in orde komen. Ik denk ook dat de dames in de bruidswinkels hier raad mee zullen weten.
Groetjes, Hanne
|
|
An
18-5-2012
|
8-11-2011 17:53:56
Hey Anne
Proficiat met jullie zwangerschap! Een mooiere bezegeling van jullie liefde bestaat er niet, zou ik zeggen. Ik denk dat je best eens langs een bruidswinkel gaat en je laat adviseren. Misschien is het mogelijk toch al een model te bestellen en dat ze dan een maand voor je trouw de retouches kunnen doen. Ik zou misschien een maatje meer bestellen dan dat je nu hebt, innemen kunnen ze altijd hé! Laat vooral de moed niet zakken. Je vindt zeker iets! Ik ben in alle bruidswinkels alleen maar vriendelijke mensen tegengekomen. Als je van regio Antw/Kempen bent, kan ik je Cermo in Turnhout en het Bruidshuis in Merksem van harte aanbevelen.
Succes met de zoektocht!
|
|
Elsie
4-5-2012
|
8-11-2011 20:05:49
Hey Anne
Proficiat met je zwangerschap! Ik trouw in mei en moet bevallen op 8 maart :-) Ik laat mijn kleed op maat maken maar het zal ook risky zijn, aangezien het in twee maanden moet gebeuren terwijl mijn lichaam verandert. Ook hier zal ik terug bv geven (of afkolven als dat niet lukt) en daar val je zo snel van af! Maar de vorm verandert daarom niet mee (bvb buikspieren). Ik heb gekozen voor November Styling, je moet maar eens googelen.
Tip: doe nu al zoveel mogelijk voorbereidingen wat betreft de geboorte (kaartje, doopsuiker, geboortelijst, kamertje...) zodat je daarna volledig kan focussen op de trouw, het kindje, ...
Groetjes
|
|
tima
8-9-2012
|
8-11-2011 23:20:38
het is ook niet gezegd dat je veel bijkomt é ik ben 8kg bij gekomen was al 6 kwijt na de geboorte dus op die 2 kg ging het ook niet komen maar de vorm van je lichaam is toch veranderd geen strakke buik (zelfs als je wilt want de 1ste weken zijn zware buikspier oefeningen verboden , ik heb borstvoeding gegeven maar had maar 1 maatje meer van bh (terwijl andere pamela anderson toestanden hebben dus je ziet bij iedereen anders ik zou ook gewoon eens naar een hulpvriendelijk bruidzaak gaan of miss naar verschillende een mailtje zenden en info vragen zij moeten dit toch geregeld voorhebben miss raden ze ook bepaalde model jurken aan die gemakkelijk aanpasbaar of een beetje verdoezelen (indien het nodig is natuurlijk ) ik wens je alvast een dikke proficiat en veel succes geniet er van want het is een heel mooie en intiem tijd aaah die babykriebels
|
|
Gitte
14-4-2012
|
9-11-2011 7:29:47
Allereerst van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Geniet ervan, want 't is voorbij voor je het weet. Ik zou nu mijn kleed gaan kiezen als ik jou was. Er zitten drie maanden tussen bevalling en je huwelijk, dus hebben ze dan tijd genoeg om het op maat te maken. Als je gezond eet tijdens je zwangerschap, kom je echt niet zo veel bij en dan zijn die kilo's ook snel weer weg. Zelf ben ik 10 kg bijgekomen, toen ik uit het ziekenhuis kwam, waren er al zes van weg en na twee weken zat ik terug op mijn gewicht. Ik heb zes maanden borstvoeding gegeven en woog daarna zes kilo minder dan voor mijn zwangerschap. Je bent vast niet de eerste in deze situatie, dus ik zou in de bruidswinkel advies vragen, daar kunnen ze je vast goed helpen.
-x-
|
|
jamina
31-8-2012
|
9-11-2011 7:32:32
Wow dikke proficiat, dubbel dik feesten dus en veel om naar uit te kijken, spannend!!
Ik heb ook niet al te veel raad eigenlijk, ik kan alleen maar zeggen, ik ben 20 kilo bijgekomen, dit vooral op het einde van mijn zwangerschap, en de eerste 3 maanden zag je nog niks, wist ik het zelfs niet :-) en nu het ergste, het heeft een jaar geduurd voor ik weer op men normale kilo's was... ik heb maat 38, ben ook na 1 maand met kine begonnen zodat ik snel terug kon sporten... sommige mensen hebben geluk en sommige wat minder... maar hopelijk ben jij 1 van die gelukkige mensen!
Misschien als je je jurk op voorhand kiest en zo laat mogelijk laat innemen, lijkt me dit geen probleem, de laatste pas is normaal toch ook pas een week of 2 op voorhand :-) dus ik denk dat dit moet lukken, veel succes ermee en super leuke zwangerschap gewenst!!
Groetjes Jamina
|
|
Katrien
20-4-2013
|
9-11-2011 11:17:56
Hey, Proficiat!! :-) Ieder lichaam is gewoon anders. Ik ben bij beide zwangerschappen de eerste 3 maanden zoveel afgevallen, dat ik na de bevalling minder woog dan voor dat ik zwanger was! Van m'n eerste was ik 12w zwanger, en woog nog maar 39kg. Dus ik ben na de bevalling naar huis gegaan in m'n gewone kledij (ja, wel een losse broek en geen strakke jeans, hé). De meesten gaan naar huis in kledij die ze droegen toen ze +/-4m zwanger waren. M'n buikje was snel weer weg, maar m'n heupen waren verbreed tijdens de zwangerschap, en dàt heeft toch meer dan een half jaar geduurd voordat het weer "normaal" was. Pas toen kon ik weer in alle kledij van voor m'n zwangerschap. Ik zou nu gaan passen, een kleedje kiezen, en een goeie maand voor de trouw laten aanpassen. Ofwel jullie datum verschuiven? Moeten wij nu ook doen. Onze oudste dochter doet op 21/4 haar lentefeest, en ik vind dat ik haar dat niet mag afnemen. We hadden specifiek voor 21/4 gekozen, omdat we die dag exact 11j samen zijn. Maar we zullen dus toch een andere datum moeten kiezen. Misschien is dat ook een optie? Dat er zo'n 6m tussen geboorte & trouw ligt? Dan kan je er misschien een "troopje" van maken (= trouw & doop tesamen). Katrien
|
|
Sanne
11-8-2012
|
9-11-2011 11:43:53
heeey, een vriendin van mij had hetzelfde probleem en zij heeft toen gekozen voor een jurk met een korset zodat je dat zelf een beetje kon regelen. Op deze manier was een groot deel van het probleem van de baan voor haar. Wie weet is dat ook voor jou een goed idee?
|
|
Shanna
21-9-2012
|
9-11-2011 12:13:53
Hey Anne,
Proficiat met de verloving en de zwangerschap :-) Ik had ook een probleempje in die aard dat ik verliefd was geworden op een kleedje van de collectie van 2010 van Rembo. Enkel 1 probleem ik was op dat moment al 7 maand zwanger. Nu had ik mij ook geinformeerd of dit kleed volgend jaar in collectie zat, niet dus. Ik heb toen een afspraak gemaakt 5 weken na mijn bevalling en het kleed gaan passen. En dat kleed is het uiteindelijk ook geworden, nu was ik natuurlijk ook nog helemaal niet op mijn gewicht maar dit was volgens de dame geen enkel probleem, ze kunnen kleedjes tot 2 maten innemen. Ik zou toch al eens een afspraakje maken in een winkel en eens horen wat hun standpunt is hierin. Zij weten uiteindelijk het best wat ze voor je kunnen doen. Elke zwangerschap is voor iedereen anders, bij mijn eerste zwangerschap kwam ik 22 kilo bij en bij mijn 2de 12kilo zo zie je maar dat het allemaal heel hard kan verschillen.
Succes met de zoektocht naar je kleedje
Shanna
|
|
Debo
17-12-2011
|
9-11-2011 21:49:33
hey, mijn dochtertje is op 25 augustus geboren en wij trouwen op 17 december. Ik ben mijn kleed gaan kiezen toen ik 3 maand zwanger was. Ik ben gisteren gaan passen en het ging ok, bovenaan moest er wel wat ingepakt worden (ik geef geen borstvoeding). Ik heb wel bewust gekozen voor een kleedje met een korset, dat kan wel een paar cm aangepast worden indien nodig!
|
|
Valérie
1-9-2012
|
12-11-2011 22:47:51
Helaba,
Nen dikke proficiat hé. Ikzelf ben ook zwanger. Ik moet op 15 april 2012 bevallen en trouw op 1 september 2012. Wij wouden een kindje, maar had nooit gedacht dat dit voor de trouw zou zijn. Ben naar de bruidswinkel geweest toen ik 3 maanden zwanger was, kleedjes passen. Ik heb het moddel gekozen. Nu moet ik half mei gaan voor mijn maten en dan hebben ze nog tijd genoeg voor de bestelling. Bij jou is er minder tijd tussen als bij mij, maar ik zou toch naar de bruidswinkel gaan en jouw twijfels en vragen stellen.
Succes.
Valérie
|
|
Isabelle
28-7-2012
|
30-11-2011 8:03:06
hey Anne,
Proficiat met jullie zwangerschap.
Ikzelf ben ook zwanger en moet begin maart bevallen en we trouwen eind juli. Ik heb dus iets meer tijd om mijn zwangerschapskilo's kwijt te raken. ik ben op 4maand mijn kleed al gaan kiezen. Ook ik had twijfels of ik daarna wel in mijn kleed zou passen, maar ze stellen u in de bruidswinkel gerust. In juni moet ik pas terug gaan passen, dus tegen dan hoop ik terug op gewicht te zijn. Ik ben zelf ook van plan om borstvoeding te geven en ze zeggen toch dat je dan snel terug op je oude gewicht bent. Je kan best je kleed al gaan kiezen als je graag veel keuze hebt. Eind september was de zomercollectie van 2012 binnengekomen en als ik gewacht had tot na men bevalling, zou ik gewoon moeten nemen wat er dan nog was.
Informeer best al eens in een bruidswinkel.
Groetjes Isabelle
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|