Terug naar overzicht
hallo, wij zijn van hetzelfde gedacht. Wij hadden wel het geluk dat trio bluf nog vrij was op onze trouwdatum en hebben hen dan ook maar meteen geboekt. in onze zoektocht zijn wij ook de groep domino tegengekomen. Doet een beetje hetzelfde.
En de groep Tilt? Weet niet zeker of ze nog bestaan maar super goed groepje. Hebben gespeeld op het trouwfeest van mijn neef en ze zorgden meteen voor een goeie ambiance!
Duo TILT is nu DOMINO en ze zijn GEWELDIG!Wij hadden ze afgelopen zomer op onze trouw! Maar ook voor hen moet je snel zijn ...Groetjes, JULIE
Zangeres van Voce zingt in coverband met jazzmuzikanten. Misschien contact opnemen via www.duovoce.be
Hoi, Wij hebben de band De Directie geboekt voor onze bruiloft en ze klinken echt superleuk live.
Op een bruiloft van een goede vriend van mij speelde een live karaoke band. De vlam zat er al snel in. Iedereen kon een nummer naar keuze brengen. De tekst van het liedje was ook te volgen vanuit de feestzaal. Je kon kiezen tussen allerlei liedjes (rocksongs, schlagers,...). Als ik het nog goed onthouden heb noemden ze zich xposure. Misschien eens googlen?Succes met jullie bruiloft!!!
Bekijk www.shotgun.cc eens. <<<<let wel op. uit ervaring kan ik je wel meegeven dat de meeste feestjes ook zo goed als eindigen als de band stopt. Met een dj duurt het feestje meestal langer.
Moet er wel nog even bij vermelden dat je er bij shotgun wel een ervaren dj bij krijgt die het feestje direct overneemt na de show. Is dus wel mooi meegenomen ;-)
Betaalbaar en super professioneel! Leuk duo/trio die het publiek ziet staan en geen ego's!! Steaming Pianos of Asjemenou! U vraagt, zij spelen. Hoog amusementswaarde. Live karaoke, verzoekjes van te voren worden voorbereid. Info? Bel 06-22424322 Groetjes Ronald