Terug naar overzicht
Een paar die me zo te binnen springen:blauw = blauw van the sceneblauw = i'm blue van eiffel 65rood = red red wine van ub40roze = pink van aerosmithgroen = green green grass van tom jonesbruin = brown eyed girl van Van Morrisonoranje = orange van metal mollyZe zijn waarschijnlijk wel niet allemaal even gepast :-) (lees: romantisch en in de trouwsfeer)Wij zetten geen naamkaartjes per tafel. Dan kan iedereen zelf kiezen langs wie hij juist wil zitten, lijkt ons leuker. En dat maakt het voor ons natuurlijk ook gemakkelijker ;-)
Hallo,Ik heb nog een idee voor de liedjes:Blauw = Blauw van The SceneEn op deze site staan allemaal liedjes per kleur:http://www.appelogen.be/2007/06/05/liedjes-met-kleuren-het-overzicht/Hopelijk ben je er iets bij.Naamkaartjes is niet echt nodig vind ik. Het kan, maar moet niet.Misschien iets handig voor de kleuren aan de gasten te laten weten, zijn zo van die polsbandjes. Maar dan moet je ook zien welke kleuren je gebruikt in de tafelverdeling, want ze hebben daar ook niet alle kleuren in.Groetjes,Sanne
pretty green eyes - ultrabeat nights in white satin - the moody blues
Wij hadden ook kleuren als tafelaanduiding. Wij deelden aan de gasten (per koppel) een kaartje uit met ons logo op en een lintje/strikje in de tafelkleur. Het gewoon zeggen tegen de mensen heeft als gevolg dat ze het heel snel vergeten.Op de tafels hadden we een grote versie van de kaartjes die de gasten kregen.
Heyla, wij gaan waarschijnlijk hetzelfde doen. Wij gaan dan gewoon een kaartje geven per gezin met de kleur op zodat ze dit zeker niet vergeten. Deze hebben wij gevonden:Marco Borsato – Rood purple rain van Prince green green grass van tomjones Christie – Yellow River yellow submarine hemelsblauw will tura Boney M – Brown Girl In The Ring KT Tunstall – Black Horse And The Cherry Tree Pink Panter Johnny Cash – Heart Of Gold marco borsato wit licht Andre van duin oranjeboomstraat Orange Crush van R.E.M.ivory & ebony van McCartney & Stevie wonder Paul De Leeuw -Vlieg met me mee (regenboog) Ebbehout : ebbehouten blues van Wigbert Hopelijk ben je er wat mee!GroetjesAlessia Bongiorno