Terug naar overzicht
ik wil gerust de onze is doorsturen! maar dan heb ik je email nodig!groetjes xps: de onze is wel ni grappig maar eerder romantisch!
Hallo Jana, Zou je ons deze mss ook wille bezorgen als voorbeeld? Bedankt alvast :-) groetjes
gestuurd :)
Dag Jana, zou je dit ook eens aan mij kunnen bezorgen aub? Via privé berichtje of doriendingenen@hotmail.com . Bedankt alvast!
Hey Jana, Ik ben ook geinteresseerd met nog 190 dagen op de teller :). anpeeters87@gmail.com. Alvast bedankt!
me too! ilse_bassez@hotmail.com
De onze zijn echt vrij formeel. WIJ GAAN TROUWEN!Zaterdag 11 augustus 2012 is het eindelijk zover! Dan worden wij man en vrouw. Graag nodigen wij jullie uit om dat met ons te vieren op ons avondfeest, dat doorgaat om 21 uur in feestzaal.....................................Graag een seintje ter bevestiging vóór 9 juli. Telefoonnummer, emailadresCadeautip: hier staat dan een tekening van een enveloppe. In de kantlijn is er ook nog een kadertje met de uren en plaats van de misviering.Het lijkt allemaal superstijf maar naast de wij gaan trouwen staat een cartoontje van mijn verloofde en mij en de kaartjes zelf zijn ook nogal speels dus dat effent goed.
die van onze hebben we van begin tot eind zelf ontworpen onze tekst is we ben Wij Trouwen op 6 juli 2012.In de hof te Zande kerk te KloosterzandeWij nodigen u graag uit op onze receptie vanaf 19.00 tot 20.00 uur Wilt u ons laten weten voor 18 mei 2012 of u komt. Via het RVSP op onze website. joerienfrancis.onzebruiloftsite.nl en dan Wij zitten ruimschoots in onze spullen, en hebben liever iets om ons spaarvarken mee te kunnen vullen.en dat de gegeven van ons en sieremotiemeestergr francis
graag ook naar krullenkopje@hotmail.combedankt!
Hoi Jana,Graag ook naar stefanie.g87@gmail.comBedankt!
Dag Jana,Graag ook naar sonja@scharent.beAlvast bedankt!
Als je dan toch bezig bent ook naar stumpy333@hotmail.com :D Merci!
He Jana, mijn mailadres is tamsili@hotmail.com Je tekst heeft precies succes Alvast bedankt voor jullie reacties !!!
He Sanne, Francis en Jeroen,bedankt voor jullie voorbeeldjes, dat spaarvarken is wel tof gevonden !!Ik zou de kaartjes eerder romantischer willen en daarom zoek ik een speelse tekst.
naar mij mag het ook gestuurd worden : doriendekock@hotmail.com
Ook ik ben wel geïnteresseerd in die romantische tekst Jana: lindsymerckx@hotmail.com