Terug naar overzicht
Suuuuperlekker!!! Wij werken ook met hen en ik vind het een aanrader. Heb al een aantal feesten gehad die door hen verzorgd waren, en dit was altijd tip top in orde. Vooral de voorgerechtenbordjes zijn enorm lekker..
Hello!Mijn zus is vorig jaar in Hof Ter Smisse getrouwd en het was helemaal AF!Ze hebben echt een heel goede naam en zijn heel flexibel, origineel en denken graag mee met je. Wij hebben ook gekozen voor deze feestzaal en twijfel er zeker niet aan dat het TOP wordt! XX
Mijn schoonzus is in maart in Le Cirq getrouwd en Vandersmissen deed de catering. Het was inderdaad enorm lekker en helemaal af! Zij deden een walking dinner. Omdat het zo'n succes is, is voor ons huwelijk ook Vandersmissen al geboekt. Als er iets is waar ik me helemaal geen zorgen over maak, is het wel de catering! Ze zijn echt heel goed.
Dank je wel voor de reacties! Weer een ding minder om ons zorgen over te maken!
Hallo, Wij zouden ook Vandersmissen overwegen, maar dan op verplaatsing in een zaal in Gent. Heeft iemand van jullie nog recentere ervaringen met Vandersmissen? Lies, hoe is jullie feest meegevallen? Saartje