Terug naar overzicht
Oei,We hadden na het eerste bericht van de verkoop aan folliez de zaal geannulleerd.Diezelfde dag nog wezen kijken naar en andere zaal, maar toch had ik niet direct het wow gevoel dat ik had toen ik montreal binnenstapte. Het uitzicht is daar prachtig.Ik bleef echt met een naar gevoel in mijn maag zitten.Toch nog eens gehoord bij Montreal en nadat die mensen mij verzekerd hadden dat het feest doorgaat zoals afgesproken met hun, heb ik toch de annulatie weer ongedaan gemaakt.Ze hadden toen gezegd dat folliez niet doorging en dat het 5 andere mensen gingen worden.Die mensen die erin komen die zouden op dezelfde manier verder gaan, enkel de keuken zou verbouwd worden.Dochter en schoonzoon blijven er ook werken.Ik neem aan dat Folliez toch geen poot heeft om op te staan? Ze verkopen toch aan wie ze willen verkopen? Ze hadden volgens hun zeggen ook nog niets getekend met Folliez.We laten de reservering nu nog gewoon staan, de locatie is prachtig. Mooier vind je hier in de buurt niet.En als Folliez toch de nieuwe eigenaar wordt. Dan wil ik zwart op wit hebben staan dat het feest doorgaat zoals afgesproken.
Wij voelen ons er niet zo goed meer bij, hoewel het inderdaad een super locatie is.Andere opties zijn nog de orangerie van Tivoli. De Passade was eerst ook een kanshebber, maar er is geen lift en trappen zijn geen optie voor de grootouders.@Vanessa: weet jij of het voorschot bij Montreal volledig terugbetaalt wordt als je zo tijdig annuleert?GrtjsEmy
Bij annulatie meer dan 30 dagen voor het feest wordt deze volledig terugbetaald.Bij annulatie tussen 30 dagen en 1 week voor het feest wordt deze 50% terugbetaald.Bij annulatie minder dan 1 week voordien wordt deze nooit terugbetaald.Ik had ook al eens gehoord bij tivoli, maar blijkbaar komt het regelmatig voor dat je de zaal daar moet delen....En het is ook veeeeeel duurder dan Montreal.De passade is ook wel vrij prijzig vind ik. Toch in vergelijking met Montreal.
De zaal wordt verkocht. Aan wie het ook is, je bent niet meer zeker van je feest. Ik zou in dit geval toch heel hard verder zoeken...
De zaal wordt inderdaad sowieso verkocht. Maar als het bij die 5 zakenmensen blijft is het geen probleem, want die gaan op dezelfde manier verder, de mensen die er werken blijven er ook werken.De naam blijft hetzelfde, interieur blijft het zelfde, het menu en de prijzen.Maar als Follies het krijgt, gaan wij ook op zoek naar iets anders, uitslag is over 2 weken dus nog even wachten.