Terug naar overzicht
Hoi Els!Wij trouwen twee weekjes vroeger en hebben ongeveer hetzelfde lijstje. Alleen zitten we nog te wachten op het gemeentehuis voor alle dossierwerk te vervolledigen, die laten wel wat op zich wachten...Jammer dat je zo lang moet wachten met de bloemen he? Onze bloemist wist pas begin december welke bloemen er te verkrijgen zijn in de winter. Nog enkele weken vroeger dan jullie maar dat vind ik ook best laat..Veel succes nog met de voorbereidingen & het spannen aftellen! :)Groetjes Ils
Hallo, Op het eerste zicht lijkt dit vrijwel oké. Enkele dingen die wij ook nog hadden, misschien niet bij jullie van toepassing maar ik geef ze even mee:- liedje openingsdans + dans zelf (dansles?)- ceremoniemeester (indeling dag oké?)- bedankjes voor de gasten- kado ouders/kindjes- videograaf- locaties foto/video- getuigen op de hoogte?- ontbijt voor 's morgens gereserveerd- noodpakketje- huwelijksreis (reispassen,...)- kledij suite in orde (indien jullie iets speciaal gevraagd hebben)- tafelthema in orde? - DJ op de hoogte (playlist, openingsdans,intredelied zaal,...)- kleine maaltijd voor 's middags (leveren, afhalen,...)- misschien oppas voor de kindjes (als het te laat wordt...)- ...GroetjesAnnelies
Ils - Els ik vind dit toch een beetje raar van jullie bloemist.Bij mij was het antwoord alles is te verkrijgen, maar als je bv pioenen wilt in de winter dan betaal je je blauw.Bv ik wou met helleborus werken, echt een winterbloem. Werd mij volledig ontraden wegens niet goed houdbaar in corsages.Maw mijn bloemen zijn al enige tijd volledig doorgesproken , en de bloemist plaatst de bestelling bij zijn leveranciers.Voor de rest hebben wij nog -boekjes -binnenlocatie-ringen afhalen 19 november- 27 november bespreken menu met zaal-koffers halen voor de reis-formailiteiten allemaal ok -huwelijkskaars -derde pas-planning volledig ok -drank s ochtends ok - nog broodjes -suite en bruidegom ok -lunch ok
Met het boeket moeten we wachten omdat ze dan weten welke bloemen verkrijgbaar zijn net zoals bij jou Ils vind dat ook wel jammer, een feest geven we niet dus alles wat daar bij hoort ( openingsdans ,dj, gasten,...) valt bij ons weg, ceremoniemeester hebben we niet, en een hapje tussendoor doen we op de locatie van onze shoot , het papierwerk op het gemeentehuis werd bij ons meteen in orde gemaakt was op 10minuten allemaal geregeld we hebben zelfs de papieren al die iedereen nodig heeft voor de klein verlet dagen... een huwelijksreis maken we voorlopig niet ( met een babytje van een paar maand wilden we dat niet) we zijn in april wel al eens met ons 2tjes weggeweest zonder de kinderen dus hadden we eigenlijk een pré-huwelijksreis :-)met jullie lijstjes erbij lijkt het erop dat we dan goed op schema zitten merci allemaal :-)
uitnodigingen? :-)